טוב מאוד. הסתיימה הקייטנה. מה שמותר לקפלניסטים מותר לחרדים
רפי מדר
אז מה אתם רוצים שהמפגין ירביץ לשוטרים מה קרה לכם תראו המפגנים משותללים שורפים ולמה השוטרים לא מכים את השמאל החולה שורפים חוסמים כבשים השמאל שמפגנים זה להרוס את המדינה ולשרוף את ממשלת הימין לתת לשמאל גם בראש
אלירז אזולאי
כל הכבוד! רק ככה הם יבינו שהחרדים זה לא שק חבטות!!! נקווה שלא יהיה בתפקיד יותר ויפוטר מהמשטרה . ויחתום אבטלה וכו' ..
מארק שניידר
קפלניסטים אנטישמים פאשיסטים תסתמו תג'ורע שלכם
כוכי בגי
בקפלן סגרו לכם את החיים ואף שוטר לא הרביץ להם
מקס סבג
צריך.לחקור את החרדי למה לא מתייצב לגיוס..השוטר מילא תפקידו...
שביט טבול
כל הכבוד לשוטר
ניסים יחיא ינון הגיב/ה תגובה אחת
ניסים יחיא ינון
מה זה לכאורה יש מצלמה
אנונימיסט ששש 🤫
ממש נפלא. זה הביטחון והגב שאתם נותנים לשוטרים. חחחחח אפשר לחשוב איזה משכורות הם מקבלים כדי להיות חשופים לתביעות
איציק שמאי
שואלים את השוטר אם הוא בעט חשוד אולי זה לא הוא אולי הוא בכלל לא פגע בו אין תלונה התיק יסגר. מחוסר עניין לציבור
טוב מאוד. הסתיימה הקייטנה. מה שמותר לקפלניסטים מותר לחרדים
אז מה אתם רוצים שהמפגין ירביץ לשוטרים מה קרה לכם תראו המפגנים משותללים שורפים ולמה השוטרים לא מכים את השמאל החולה שורפים חוסמים כבשים השמאל שמפגנים זה להרוס את המדינה ולשרוף את ממשלת הימין לתת לשמאל גם בראש
כל הכבוד! רק ככה הם יבינו שהחרדים זה לא שק חבטות!!! נקווה שלא יהיה בתפקיד יותר ויפוטר מהמשטרה . ויחתום אבטלה וכו' ..
קפלניסטים אנטישמים פאשיסטים תסתמו תג'ורע שלכם
בקפלן סגרו לכם את החיים ואף שוטר לא הרביץ להם
צריך.לחקור את החרדי למה לא מתייצב לגיוס..השוטר מילא תפקידו...
כל הכבוד לשוטר
מה זה לכאורה יש מצלמה
ממש נפלא. זה הביטחון והגב שאתם נותנים לשוטרים. חחחחח אפשר לחשוב איזה משכורות הם מקבלים כדי להיות חשופים לתביעות
שואלים את השוטר אם הוא בעט חשוד אולי זה לא הוא אולי הוא בכלל לא פגע בו אין תלונה התיק יסגר. מחוסר עניין לציבור
אנטישמיות לשמה.מעניין את מי בוחרים להיות שוטרים.