בכירים בבית הלבן: ״חתמנו כשואנס מהצד האחד וקליבאף מצד שני"
22 תגובות
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
Tom Brown
מענין כמה מליוני $$$$$ קיבל טראמפ מקטאר עבור הכניעה?!
מארק שניידר
היינו צריך לחסל את מוג'תבא את שר החוץ את יור הפרלמנט ואת המשלחת שנהלה את משא ומתן
דן גולן
חתימת כניעה ח לכלבים האירנים טרמאפ כשל בגדול
eliyahu bekhor
האמת גם אנחנו טיפשים . מכחילה ראו את הכיוון של טראמפ והוא השתמש בנו לקדם את הנרטיב של ארצות הברית ואפילו לא הסתיר זאת .כולם ראו איך הוא זרק את זלנסקי מהבית הלבן וביבי יזרק באותו צורה.
דעה אישית
מדאיג ביותר...
Moti Cohen
הם לא נאיבים הם טיפשים וטיפשות זו מחלה כואבת
רוני ישראל
כמה נאיבים האמריקאים . או שהם יודעים שהאירנים יפרו את ההסכם .
מיכאל מרדכי
חתמתם על כתב כניעה בושה לארהב אנחנו לא חלק מיכם אתם פיסרים שלא יודעים לנצח
זיו רוזנבליט
תתבייש עשו ממך צחוק בגדת בנו בושה
מאור אקוקה
טראמפ אין כבר כבוד לראות אותך
מאור אקוקה
טראמפ אתה לא רצוי בישראל
דוד כליפה
ארה"ב חתמה על מזכר הכניעה המביש בהיסטוריה האנושית לדיראון עולם
פ פ
ונוכליהו יתן הצהרה..ימשיך לזרות חול בעיני כולם..הפחדן העלוב לא עושה פיפי בלי אישור של טראמפ
יעלה בן מאיר הגיב/ה תגובה אחת
נעם ששוני
אין ספק שמתברר שהשמוק הזה הוא הנשיא הכי קשקשן והכי חרטטן שהיה לארה"ב מעולם.
דגנית קמחי
האינטרסים ניצחו...ולא שלום במזרח התיכון😭😭💔💔💔💔💔💔
יעלה בן מאיר
אל דאגה, האסונות ( היקום יעשה את שלו) קרובים אליהם מתמיד...
נעם ששוני
אני מאד מקווה שבפעם הבאה שמתנקש ינסה לחסל את טראמפ הוא ידייק יותר.
חיים הראל
עובדים עלכם חכו ותאאו ה זה איסלם שיעי ישגאל תעשה את העבודה לבד לא להפריע
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
מענין כמה מליוני $$$$$ קיבל טראמפ מקטאר עבור הכניעה?!
היינו צריך לחסל את מוג'תבא את שר החוץ את יור הפרלמנט ואת המשלחת שנהלה את משא ומתן
חתימת כניעה ח לכלבים האירנים טרמאפ כשל בגדול
האמת גם אנחנו טיפשים . מכחילה ראו את הכיוון של טראמפ והוא השתמש בנו לקדם את הנרטיב של ארצות הברית ואפילו לא הסתיר זאת .כולם ראו איך הוא זרק את זלנסקי מהבית הלבן וביבי יזרק באותו צורה.
מדאיג ביותר...
הם לא נאיבים הם טיפשים וטיפשות זו מחלה כואבת
כמה נאיבים האמריקאים . או שהם יודעים שהאירנים יפרו את ההסכם .
חתמתם על כתב כניעה בושה לארהב אנחנו לא חלק מיכם אתם פיסרים שלא יודעים לנצח
תתבייש עשו ממך צחוק בגדת בנו בושה
טראמפ אין כבר כבוד לראות אותך
טראמפ אתה לא רצוי בישראל
ארה"ב חתמה על מזכר הכניעה המביש בהיסטוריה האנושית לדיראון עולם
ונוכליהו יתן הצהרה..ימשיך לזרות חול בעיני כולם..הפחדן העלוב לא עושה פיפי בלי אישור של טראמפ
אין ספק שמתברר שהשמוק הזה הוא הנשיא הכי קשקשן והכי חרטטן שהיה לארה"ב מעולם.
האינטרסים ניצחו...ולא שלום במזרח התיכון😭😭💔💔💔💔💔💔
אל דאגה, האסונות ( היקום יעשה את שלו) קרובים אליהם מתמיד...
אני מאד מקווה שבפעם הבאה שמתנקש ינסה לחסל את טראמפ הוא ידייק יותר.
עובדים עלכם חכו ותאאו ה זה איסלם שיעי ישגאל תעשה את העבודה לבד לא להפריע
שאלוהים יקח את איראן וארצות הברית אמן
מה לקדם אתם באמת מאמינים להם