רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

בכירים בבית הלבן: ״חתמנו כשואנס מהצד האחד וקליבאף מצד שני"

icon-msg
22 תגובות
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣

Tom Brown
Tom Brown

מענין כמה מליוני $$$$$ קיבל טראמפ מקטאר עבור הכניעה?!

מארק שניידר
מארק שניידר

היינו צריך לחסל את מוג'תבא את שר החוץ את יור הפרלמנט ואת המשלחת שנהלה את משא ומתן

דן גולן
דן גולן

חתימת כניעה ח לכלבים האירנים טרמאפ כשל בגדול

1
eliyahu bekhor
eliyahu bekhor

האמת גם אנחנו טיפשים . מכחילה ראו את הכיוון של טראמפ והוא השתמש בנו לקדם את הנרטיב של ארצות הברית ואפילו לא הסתיר זאת .כולם ראו איך הוא זרק את זלנסקי מהבית הלבן וביבי יזרק באותו צורה.

דעה אישית
דעה אישית

מדאיג ביותר...

Moti Cohen
Moti Cohen

הם לא נאיבים הם טיפשים וטיפשות זו מחלה כואבת

1
רוני ישראל
רוני ישראל

כמה נאיבים האמריקאים . או שהם יודעים שהאירנים יפרו את ההסכם .

1
מיכאל מרדכי
מיכאל מרדכי

חתמתם על כתב כניעה בושה לארהב אנחנו לא חלק מיכם אתם פיסרים שלא יודעים לנצח

2
זיו רוזנבליט
זיו רוזנבליט

תתבייש עשו ממך צחוק בגדת בנו בושה

3
מאור אקוקה
מאור אקוקה

טראמפ אין כבר כבוד לראות אותך

2
מאור אקוקה
מאור אקוקה

טראמפ אתה לא רצוי בישראל

3
דוד כליפה
דוד כליפה

ארה"ב חתמה על מזכר הכניעה המביש בהיסטוריה האנושית לדיראון עולם

2
פ פ
פ פ

ונוכליהו יתן הצהרה..ימשיך לזרות חול בעיני כולם..הפחדן העלוב לא עושה פיפי בלי אישור של טראמפ

יעלה בן מאיר
יעלה בן מאיר הגיב/ה תגובה אחת
נעם ששוני
נעם ששוני

אין ספק שמתברר שהשמוק הזה הוא הנשיא הכי קשקשן והכי חרטטן שהיה לארה"ב מעולם.

1
דגנית קמחי
דגנית קמחי

האינטרסים ניצחו...ולא שלום במזרח התיכון😭😭💔💔💔💔💔💔

2
יעלה בן מאיר
יעלה בן מאיר

אל דאגה, האסונות ( היקום יעשה את שלו) קרובים אליהם מתמיד...

2
נעם ששוני
נעם ששוני

אני מאד מקווה שבפעם הבאה שמתנקש ינסה לחסל את טראמפ הוא ידייק יותר.

1
חיים הראל
חיים הראל

עובדים עלכם חכו ותאאו ה זה איסלם שיעי ישגאל תעשה את העבודה לבד לא להפריע

3
פיני פרץ
פיני פרץ

שאלוהים יקח את איראן וארצות הברית אמן

2
דניז ביטון
דניז ביטון

מה לקדם אתם באמת מאמינים להם

2