רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

בן גביר: ״ההסכם עם לבנון טעות גדולה״

icon-msg
26 תגובות
נחשון המנחש
נחשון המנחש

עזוב נו לא רואים שבאמת רוצים לנצח שם שהצבא יתפקד כמו האום וזהו אולי יקחו פחות כסף

מקס סבג
מקס סבג

הטעות שמינו אותך לשר אתה לא אשם ביבי אשם...

Oo Oo
Oo Oo

בן גביר הוא סמל ישראל ויהדות אם הוא בעיה זו תעמולה אנטישמית

H Ha
H Ha

היחידים שיבחרו ביבי בן גביר ש״ס זה חרדים מתנחלים דתיים . כל השאר כבר מזמן רוצים שינוי … כל מה שמדאיג אותך זה לפלג

Oo Oo
Oo Oo

העם קובע בן גביר לעמדת כוח בביטחון!

הצג את כל 2 התגובות
לי ברגמן
לי ברגמן

בא בצורה דלומטית.. ממשיך ל שניסוג אז עשה הזכם עלק בושה חרטש הממשלה הזה!!שקר ...זנ מה שרצה טראמפ בחסות איראן

דני יואל
דני יואל

ממשלת כישלון על מלא בן גביר,הסר דאגה מליבך אף אחד לא מאמין בטוהר כוונותיו של ביבי ואם ירצה ה' הוא לא יהיה בשלטון הבא ומן הסתן,גם אתה לא!

לי ברגמן
לי ברגמן

לא מבינה למה הוא מלליט ועושה מה שהוא רוצה אתם סתם בובות

סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

השמאל נותן הרגשה כאילו הנצחון לא כפסע. אלא נצחון מיידי שהם ינצחו את אירן חיזבלללה צפון קוריאה רוסיה ואמריקה וגם קטאר

מיכל רועה
מיכל רועה

צודק .7 באוקטובר הבא בפתח...

סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

מאז שהוא מחזיק במשטרת עמלק שיכו חרדים הרבה שרצו לבחור בו הבינו את הטעות הוא טוב רק בשביל להרוס לערבים את כל מה שהם התרגלו ששותקים להם אם זה בכלא ואם זה בבניה הבלתי חוקית ובארגוני הפשע והפרוטקשין שסופם יהיה כמו סופו של מחמוד הנביא שהיה במצעד הגאווה🥒🥒

1
רפי עמר
רפי עמר

מה אתה רוצה ? לכבוש את לבנון? שיהיו לך עם 30000חיילים יהיה אפשרי,אז מחר תצביע נגד חוקי ההשתמטות

1
Alex East
Alex East

בן גביר - למה יש עדיין חמאס?!?!?! אמרת שתפרוש מהממשלה אם הם נשארים.. או שתפרוש או שתהרגו אותם.. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול

2
שרון משה
שרון משה

תטפל כבר במה שקורה ברחובות!!!!הזיהההה

2
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

לנכים מותר להפּגין לקפלן מותר לאתיופים מותר רק כשזה חרדים אסור להם לחסום כבישים אז תדעו לכם שלהם החרדים הכי מותר והכי צודק ומי שמפריע לו יכול פשוט ללכת להתקווד ולעשות ברז מים קרים ולחכות שיעברו אלה שהפגינו נגד החרדים וישפכו עליהם כי אלה טמבלים ארורים

ש א שא
ש א שא

רק בן גביר

2
פ פ
פ פ

שלא תתעורר בבוקר מנוול

1
פ פ
פ פ

יה פח אשפה..פושע..הלוואי ותתפגר..לא צריך נבלות כמוך בממשלה

1
רונן צור
רונן צור

הבן גביר זה הכשלון הקולוסאלי הכי גדול שנוצר בממשלות ישראל, זה אסון וסכנה מיידית וקיומית לעם ישראל ולמדינת ישראל

2
שלמה לדר
שלמה לדר

שחרר אותנו כבר מנוכחותך

2
חלמונית צהובה
חלמונית צהובה

אתה אסון בממשלה הזאת !! אתה מתנגד לכל מהלך , מסירוב להחזרת החטופים , עידוד השתמטות , הסכמים למינהם אתה איש ריב ומדון

2
ש א שא
ש א שא

אבל נתניהו שמאלני?

1
lilach .
lilach . הגיב/ה תגובה אחת
שקשוקה שקשוקה
שקשוקה שקשוקה

2 דפארים

1