עזוב נו לא רואים שבאמת רוצים לנצח שם שהצבא יתפקד כמו האום וזהו אולי יקחו פחות כסף
מקס סבג
הטעות שמינו אותך לשר אתה לא אשם ביבי אשם...
Oo Oo
בן גביר הוא סמל ישראל ויהדות אם הוא בעיה זו תעמולה אנטישמית
H Ha
היחידים שיבחרו ביבי בן גביר ש״ס זה חרדים מתנחלים דתיים . כל השאר כבר מזמן רוצים שינוי …
כל מה שמדאיג אותך זה לפלג
Oo Oo
העם קובע בן גביר לעמדת כוח בביטחון!
הצג את כל 2 התגובות
לי ברגמן
בא בצורה דלומטית.. ממשיך ל שניסוג אז עשה הזכם עלק בושה חרטש הממשלה הזה!!שקר ...זנ מה שרצה טראמפ בחסות איראן
דני יואל
ממשלת כישלון על מלא בן גביר,הסר דאגה מליבך אף אחד לא מאמין בטוהר כוונותיו של ביבי ואם ירצה ה' הוא לא יהיה בשלטון הבא ומן הסתן,גם אתה לא!
לי ברגמן
לא מבינה למה הוא מלליט ועושה מה שהוא רוצה אתם סתם בובות
סיני 💜💛❤️
השמאל נותן הרגשה כאילו הנצחון לא כפסע. אלא נצחון מיידי שהם ינצחו את אירן חיזבלללה צפון קוריאה רוסיה ואמריקה וגם קטאר
מיכל רועה
צודק .7 באוקטובר הבא בפתח...
סיני 💜💛❤️
מאז שהוא מחזיק במשטרת עמלק שיכו חרדים הרבה שרצו לבחור בו הבינו את הטעות הוא טוב רק בשביל להרוס לערבים את כל מה שהם התרגלו ששותקים להם אם זה בכלא ואם זה בבניה הבלתי חוקית ובארגוני הפשע והפרוטקשין שסופם יהיה כמו סופו של מחמוד הנביא שהיה במצעד הגאווה🥒🥒
רפי עמר
מה אתה רוצה ? לכבוש את לבנון? שיהיו לך עם 30000חיילים יהיה אפשרי,אז מחר תצביע נגד חוקי ההשתמטות
Alex East
בן גביר - למה יש עדיין חמאס?!?!?! אמרת שתפרוש מהממשלה אם הם נשארים.. או שתפרוש או שתהרגו אותם.. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
שרון משה
תטפל כבר במה שקורה ברחובות!!!!הזיהההה
סיני 💜💛❤️
לנכים מותר להפּגין לקפלן מותר לאתיופים מותר רק כשזה חרדים אסור להם לחסום כבישים אז תדעו לכם שלהם החרדים הכי מותר והכי צודק ומי שמפריע לו יכול פשוט ללכת להתקווד ולעשות ברז מים קרים ולחכות שיעברו אלה שהפגינו נגד החרדים וישפכו עליהם כי אלה טמבלים ארורים
ש א שא
רק בן גביר
פ פ
שלא תתעורר בבוקר מנוול
פ פ
יה פח אשפה..פושע..הלוואי ותתפגר..לא צריך נבלות כמוך בממשלה
רונן צור
הבן גביר זה הכשלון הקולוסאלי הכי גדול שנוצר בממשלות ישראל, זה אסון וסכנה מיידית וקיומית לעם ישראל ולמדינת ישראל
שלמה לדר
שחרר אותנו כבר מנוכחותך
חלמונית צהובה
אתה אסון בממשלה הזאת !! אתה מתנגד לכל מהלך , מסירוב להחזרת החטופים , עידוד השתמטות , הסכמים למינהם אתה איש ריב ומדון
עזוב נו לא רואים שבאמת רוצים לנצח שם שהצבא יתפקד כמו האום וזהו אולי יקחו פחות כסף
הטעות שמינו אותך לשר אתה לא אשם ביבי אשם...
בן גביר הוא סמל ישראל ויהדות אם הוא בעיה זו תעמולה אנטישמית
היחידים שיבחרו ביבי בן גביר ש״ס זה חרדים מתנחלים דתיים . כל השאר כבר מזמן רוצים שינוי … כל מה שמדאיג אותך זה לפלג
העם קובע בן גביר לעמדת כוח בביטחון!
בא בצורה דלומטית.. ממשיך ל שניסוג אז עשה הזכם עלק בושה חרטש הממשלה הזה!!שקר ...זנ מה שרצה טראמפ בחסות איראן
ממשלת כישלון על מלא בן גביר,הסר דאגה מליבך אף אחד לא מאמין בטוהר כוונותיו של ביבי ואם ירצה ה' הוא לא יהיה בשלטון הבא ומן הסתן,גם אתה לא!
לא מבינה למה הוא מלליט ועושה מה שהוא רוצה אתם סתם בובות
השמאל נותן הרגשה כאילו הנצחון לא כפסע. אלא נצחון מיידי שהם ינצחו את אירן חיזבלללה צפון קוריאה רוסיה ואמריקה וגם קטאר
צודק .7 באוקטובר הבא בפתח...
מאז שהוא מחזיק במשטרת עמלק שיכו חרדים הרבה שרצו לבחור בו הבינו את הטעות הוא טוב רק בשביל להרוס לערבים את כל מה שהם התרגלו ששותקים להם אם זה בכלא ואם זה בבניה הבלתי חוקית ובארגוני הפשע והפרוטקשין שסופם יהיה כמו סופו של מחמוד הנביא שהיה במצעד הגאווה🥒🥒
מה אתה רוצה ? לכבוש את לבנון? שיהיו לך עם 30000חיילים יהיה אפשרי,אז מחר תצביע נגד חוקי ההשתמטות
בן גביר - למה יש עדיין חמאס?!?!?! אמרת שתפרוש מהממשלה אם הם נשארים.. או שתפרוש או שתהרגו אותם.. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
תטפל כבר במה שקורה ברחובות!!!!הזיהההה
לנכים מותר להפּגין לקפלן מותר לאתיופים מותר רק כשזה חרדים אסור להם לחסום כבישים אז תדעו לכם שלהם החרדים הכי מותר והכי צודק ומי שמפריע לו יכול פשוט ללכת להתקווד ולעשות ברז מים קרים ולחכות שיעברו אלה שהפגינו נגד החרדים וישפכו עליהם כי אלה טמבלים ארורים
רק בן גביר
שלא תתעורר בבוקר מנוול
יה פח אשפה..פושע..הלוואי ותתפגר..לא צריך נבלות כמוך בממשלה
הבן גביר זה הכשלון הקולוסאלי הכי גדול שנוצר בממשלות ישראל, זה אסון וסכנה מיידית וקיומית לעם ישראל ולמדינת ישראל
שחרר אותנו כבר מנוכחותך
אתה אסון בממשלה הזאת !! אתה מתנגד לכל מהלך , מסירוב להחזרת החטופים , עידוד השתמטות , הסכמים למינהם אתה איש ריב ומדון
אבל נתניהו שמאלני?
2 דפארים