בעקבות המשבר בהורמוז: ישראל תעביר לגרמניה דלק סילוני
8 תגובות
H Ha
אולי תסייעו לצפון דרום לחיילים ומילואים מהכסף הזה במקום לתת לחרדים?
החינוך במדינת ישראל ירד הגל של פעם , אין דיגיטאלי מדינת הסטארט-אפ מלמדת ילדים בעולם של ימי הביניים
H Ha
מה?!!
אחרי כל האמירות האמטישמיות .
אוריאל ניסן
אחרי שעשו אמברגו. שק על ישראל חחח
יעקב יעקב
ישראל תמכור גז לגרמניה ... יש את זה ביותר הזוי ?
הצג את כל 2 התגובות
שרה’לה עמך
למה ?? !!!
Smack -~
יחסים טובים, בסך הכל..
אבל זה קטע שישראל צריכה לספק את המענה הזה למעצמה, ישראל בדרך לגדולות, רק לכוון, ולא לעצור.
אולי תסייעו לצפון דרום לחיילים ומילואים מהכסף הזה במקום לתת לחרדים? החינוך במדינת ישראל ירד הגל של פעם , אין דיגיטאלי מדינת הסטארט-אפ מלמדת ילדים בעולם של ימי הביניים
מה?!! אחרי כל האמירות האמטישמיות .
אחרי שעשו אמברגו. שק על ישראל חחח
ישראל תמכור גז לגרמניה ... יש את זה ביותר הזוי ?
למה ?? !!!
יחסים טובים, בסך הכל.. אבל זה קטע שישראל צריכה לספק את המענה הזה למעצמה, ישראל בדרך לגדולות, רק לכוון, ולא לעצור.