בצה"ל מעריכים: רחפני הנפץ הקטלניים נמצאים גם אצל חמאס
16 תגובות
אישו רפאל
כי ראה״מ לא רוצה לשלם לתעשיה האוירית ולרפאל, על פתרונות קיימים.
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהר
כי הרמטכל עסוק בפאוצים... .
מוש תור
אם חס ןחלילה יתפרץ מחמאס מדהו כזה צריך למחוק רק עם מטוסים
ויצמן סבטן
אני סומך על הצבא לא יקח זמן ויעלמו ביחד עם המפעילים של הרחפנים מעל פני האדמה בהש"
MM sh
ברור תמשיכו להכניס להם משאיות סיוע בבלי לבדוק שוק שחור!??
רק ביבי לכלא jo
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים
ובממשלה מסרבים לגייס חרדים
ולכן
כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי.
וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע
לכנסת ולראשות המקומית
בלי טריקים ובלי שטיקים
צמח סעדון
אני חושב שאם ישימו מגנטים גדולים הם ימשכו אלייהם את הרחפנים עם הסיב האופטי.להציב בכמה גנרטורים כדי לייצר רחשמל.אפשר לנסות .
אברהם ברזילי
סיפורי לילה ולילה לּפחות מהצבא מצופה לקבל אמת
כרמי חלבי
חמאס אגר רחפנים במשך שלוש שנים בעזה ובשטחים עדיף שעה 1 להתעורר קודם כל מה שנכנס מחו"ל מחייב בדיקות חמורות כולל המשאיות
כרמי חלבי
יש רחפנים ביהודה ושומרון רון אצל הפלסטינים ובעזה אצל חמאס
אוריאל ניסן
התקפה לא היתמגנות
פלמר ברטוס
הזמנים של פעם חלפו מן העולם נטוייב הוא לא פחדן ונאנדרטל .הוא חכם תחמן ומיתקדם .לכן אוייב גרילה צריך להכריע הוא לא יעלם כך. עצמו.יודעים מה החמאס מצלייח לעבוד על כולם
lilach .
לבדוק עם אח של זיני ... ברור שיש להם כבר הכל,זה הניצחון המוחלט הרי.
ה.מ מ.ה
לצאת בהצהרה , הראשון שיעלה לאוויר 10 בניינים יורדים . זה תקף גם ליו"ש .
כי ראה״מ לא רוצה לשלם לתעשיה האוירית ולרפאל, על פתרונות קיימים.
כי הרמטכל עסוק בפאוצים... .
אם חס ןחלילה יתפרץ מחמאס מדהו כזה צריך למחוק רק עם מטוסים
אני סומך על הצבא לא יקח זמן ויעלמו ביחד עם המפעילים של הרחפנים מעל פני האדמה בהש"
ברור תמשיכו להכניס להם משאיות סיוע בבלי לבדוק שוק שחור!??
לצה"ל חסרים 20 אלף חיילים ובכל יום נהרגים וניפגעים חיילים ובממשלה מסרבים לגייס חרדים ולכן כל אזרחי המדינה: יהודי. ערבי. חרדי. חילוני. חייב בגיוס או שרות לאומי. וכל מי שמשתמט לא יקבל זכות להצביע לכנסת ולראשות המקומית בלי טריקים ובלי שטיקים
אני חושב שאם ישימו מגנטים גדולים הם ימשכו אלייהם את הרחפנים עם הסיב האופטי.להציב בכמה גנרטורים כדי לייצר רחשמל.אפשר לנסות .
סיפורי לילה ולילה לּפחות מהצבא מצופה לקבל אמת
חמאס אגר רחפנים במשך שלוש שנים בעזה ובשטחים עדיף שעה 1 להתעורר קודם כל מה שנכנס מחו"ל מחייב בדיקות חמורות כולל המשאיות
יש רחפנים ביהודה ושומרון רון אצל הפלסטינים ובעזה אצל חמאס
התקפה לא היתמגנות
הזמנים של פעם חלפו מן העולם נטוייב הוא לא פחדן ונאנדרטל .הוא חכם תחמן ומיתקדם .לכן אוייב גרילה צריך להכריע הוא לא יעלם כך. עצמו.יודעים מה החמאס מצלייח לעבוד על כולם
לבדוק עם אח של זיני ... ברור שיש להם כבר הכל,זה הניצחון המוחלט הרי.
לצאת בהצהרה , הראשון שיעלה לאוויר 10 בניינים יורדים . זה תקף גם ליו"ש .
קשה למגר סרטן
ללא בדיקה , בטוח שיש