רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי
ד"ר אמיר בוחבוט, פרשן צבאי

בצה"ל נערכים: הפרות הסדר של חמאס חוזרות, והפעם - ללא גדר

icon-msg
15 תגובות
מצדה דהן
מצדה דהן

למה כל הזמן הזה לא עשו גדר חדשה??

1
חמוס רחמים
חמוס רחמים

ירי חי עלהם ולא ה 7.10 יחזור מהר ממה שחובים

1
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק

ביבי בו גד הליכוד בוג דים כהנא צדק הימין מצביע רק ימין קיצוני רק פייגלין לא ליכוד ולא שמאל

ימין בנדה
ימין בנדה

עכשיו זה המבחן האמיתי האם בועטים לכל מי שירים את האף בראש או שמבליגים וחוזרים לסבבים שאנחנו מכירים

1
איתן קוצר
איתן קוצר

יש להרוס תשתיות אזרחיות גדולות. חשמל מיים ועוד אסור לחזור על אותו הדברים

1
אבי  הצדיק
אבי הצדיק

להוריד רגליים השמולנים בטח היו שם גם יגנו על הנוקבות כרגיל

1
אייל עמרני
אייל עמרני

לירות בהם בלי הרבה שאלות אף אחד לא אנר להם להגיע לקו הצהוב מי שיחצה יפגע לפגוע להם ברגלים

1
גל פפפ
גל פפפ

אש ועוד אש ככה הם מתחילים להרגיל אותנו ואז מגיע הטבח

1
ab sc
ab sc

אין גדר, אזי להרתיע באש חיה

1
אמיר פדאי
אמיר פדאי

ניצחון מוחלט חחחח לא חמסטן ולא פתחסטן חחחח

1
משה קליינמן
משה קליינמן

שקרנים כל יום אלפיי משאיות לעזה מוצפים באוכל יותר לא עובדים עליינו בעיניים

3
מיקו נווה
מיקו נווה

מה זה. חזרנו. אחורה

3
יצחק דנדקר
יצחק דנדקר

לרסס את כולם אחד אחרי השני

3
משה קליינמן
משה קליינמן

הפעם מי שעובר את מה שהיה פעם גדר נשאר תלוי עליעה

2
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

הסור לתת להם לבוא צריך לירות בהם זה תכנון לאוד 7 לאוקטובר

3