ביבי בובה של ארהב כהנא צדקביבי בו גד הליכוד בוג דים כהנא צדק הימין מצביע רק ימין קיצוני רק פייגלין לא ליכוד ולא שמאל
ימין בנדהעכשיו זה המבחן האמיתי האם בועטים לכל מי שירים את האף בראש או שמבליגים וחוזרים לסבבים שאנחנו מכירים
למה כל הזמן הזה לא עשו גדר חדשה??
ירי חי עלהם ולא ה 7.10 יחזור מהר ממה שחובים
ביבי בו גד הליכוד בוג דים כהנא צדק הימין מצביע רק ימין קיצוני רק פייגלין לא ליכוד ולא שמאל
עכשיו זה המבחן האמיתי האם בועטים לכל מי שירים את האף בראש או שמבליגים וחוזרים לסבבים שאנחנו מכירים
יש להרוס תשתיות אזרחיות גדולות. חשמל מיים ועוד אסור לחזור על אותו הדברים
להוריד רגליים השמולנים בטח היו שם גם יגנו על הנוקבות כרגיל
לירות בהם בלי הרבה שאלות אף אחד לא אנר להם להגיע לקו הצהוב מי שיחצה יפגע לפגוע להם ברגלים
אש ועוד אש ככה הם מתחילים להרגיל אותנו ואז מגיע הטבח
אין גדר, אזי להרתיע באש חיה
ניצחון מוחלט חחחח לא חמסטן ולא פתחסטן חחחח
שקרנים כל יום אלפיי משאיות לעזה מוצפים באוכל יותר לא עובדים עליינו בעיניים
מה זה. חזרנו. אחורה
לרסס את כולם אחד אחרי השני
הפעם מי שעובר את מה שהיה פעם גדר נשאר תלוי עליעה
הסור לתת להם לבוא צריך לירות בהם זה תכנון לאוד 7 לאוקטובר