מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
W j Energys הגיב/ה תגובה אחת
או או
קיימים גם אני שמעתי חלונות רעדו זה כניראה מעזה
איילה גלעדי
טראמפ ממש לא עושה את אמריקה גדולה האמת התבוסתנות שלו זה לא יאמן
אחת דיי
בטח איזה דרמה משפחתית, כמו שהבן שלו הרביץ לו בעבר.
cat windowsill הגיב/ה תגובה אחת
לי ברגמן
הוא חושב שהוא מזיז לאיראנים את ה🍚
Alex GOR
לא יהיה כלום
כץ קלנר גבריאלה.
זה חשוד
שרה
הוא יילך לחתונת בנו כי הוא חייב כאבא וגם בגלל שלא יהיה כלום.
טליה יחיא
שקר הוא מבלבל את האויב חחח
יפה עבד
מה הקשר לעימות עם איראן ולחתונת בנו תתבייש
לי ברגמן
גם אמר שבסופ"ש איראן תיהיה חשוכה אז אמר...שקרן גדול כבר יודעים...
קיילי רוזנברג
היי היה בום בגוש דן מי עוד שמע ?
איריס דרור
נו טראמפ הרגעקראתי שכולם עושים צחוק מימך האיראנים ועוד הרבה לא מגלים גמישות איתך אז עלה כבר תיפתח במילחמה וחלאס למישחקאיתך
גימי ימני ציוני
הוא יהיה בחתונה ועוד איך והמיתקפה תהייה במוצאי שבת 12 בלילה
יעקב פרידלר
בושה וחרפה לפחות בחתונה שיגיע
אחת שיודעת
אוייש נו כמה שטויות....... טראמפ השפן נכנע לאירן ולבייס שלהם...
מאיר וקנין הגיב/ה תגובה אחת
Judah 10
בקיצור מאוד קרוב העיקר שאיראניים והשמאל צוחקים עליו אבל הוא סוס ותיק הוא יודע למה הוא משך זמן היו סיבות טובות
אושרית בלטין
לפי ההבנה כאן שהולכת להיות תקיפה בקרוב ממש
Ofek Giladi
אין מצב לעסקה הנוראית הזאת יאללה תקוף
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהר
חברים- הלילה זה קורה
חנה שירי הגיב/ה תגובה אחת
אילנית חמו
חרטה לא יהעה שום דבר
רונן אליה
זה מעניין את הגזר שלו🥕🤣
איריס דרור
קדימה טראמפ ילה כבר תיכנס באם אמא של האיראנים הם משחקים בך מושכים עוד זמן עכשו תיכנס בם אבל כודם כל טוס לקחת את הטרופות הפסיכיאטרית שלך ותיפעל כבר תודה על תשחק בנו בישראל די למישחק שלך
טראמפ שקרן פיצול אשיות יש בו
מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
קיימים גם אני שמעתי חלונות רעדו זה כניראה מעזה
טראמפ ממש לא עושה את אמריקה גדולה האמת התבוסתנות שלו זה לא יאמן
בטח איזה דרמה משפחתית, כמו שהבן שלו הרביץ לו בעבר.
הוא חושב שהוא מזיז לאיראנים את ה🍚
לא יהיה כלום
זה חשוד
הוא יילך לחתונת בנו כי הוא חייב כאבא וגם בגלל שלא יהיה כלום.
שקר הוא מבלבל את האויב חחח
מה הקשר לעימות עם איראן ולחתונת בנו תתבייש
גם אמר שבסופ"ש איראן תיהיה חשוכה אז אמר...שקרן גדול כבר יודעים...
היי היה בום בגוש דן מי עוד שמע ?
נו טראמפ הרגעקראתי שכולם עושים צחוק מימך האיראנים ועוד הרבה לא מגלים גמישות איתך אז עלה כבר תיפתח במילחמה וחלאס למישחקאיתך
הוא יהיה בחתונה ועוד איך והמיתקפה תהייה במוצאי שבת 12 בלילה
בושה וחרפה לפחות בחתונה שיגיע
אוייש נו כמה שטויות....... טראמפ השפן נכנע לאירן ולבייס שלהם...
בקיצור מאוד קרוב העיקר שאיראניים והשמאל צוחקים עליו אבל הוא סוס ותיק הוא יודע למה הוא משך זמן היו סיבות טובות
לפי ההבנה כאן שהולכת להיות תקיפה בקרוב ממש
אין מצב לעסקה הנוראית הזאת יאללה תקוף
חברים- הלילה זה קורה
חרטה לא יהעה שום דבר
זה מעניין את הגזר שלו🥕🤣
קדימה טראמפ ילה כבר תיכנס באם אמא של האיראנים הם משחקים בך מושכים עוד זמן עכשו תיכנס בם אבל כודם כל טוס לקחת את הטרופות הפסיכיאטרית שלך ותיפעל כבר תודה על תשחק בנו בישראל די למישחק שלך
וואלה כל אחד נהיה דובר של טראפ