להבין שילדים שחווים אלימות, מלחמה, אזעקות, מתפרצים. אמורים ללמד אותם יום יום איך מתמודדים עם המציאות הזו שגדלו אליה. מחכים להתפרצויות של זעם. משעים במקום לפתור את המקרים אחד לאחד וללמד סובלנות. כן, ילדים שהיכו חבר דואגים לו, לשלומו במשך כמה ימים. גישור
מיקו 🦺
כל גן חילוני לא בטוח שתזכו לראות את הילד שלכם שלם
מיקו 🦺
הלוואי והיו מבינים את זה גם על הנוער בני ה14 15 16 איפה צריך להכניס אותם עד שירקבו
מאיר אדרי
כי הסייעות לא מיתערבות
יוסף מרקוביץ
העברינים האמיתיים הם ההורים הביריונים שככה גידלו את הילדים .כניראה שבבית יש טרור אלים מצד ההורים . בית עם הרבה אלימות .
אליאב ש
את החוק לידיים בלבד !!!
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
לתבוע את הגננת והסייעות שלא לקחו אחריות איפוה הם בזמן כזה צריכים לשמור על הילדים בצהרון בושה חברות אחריות כל האלימות של סייעות גננות נהייה טרנד מגיפה מחלה מדבקת השם ישמור שלא נדע צריך להביא לכל גן מעון מצלמה מאבטח שיפקח
פלוני אלמוני
לתבוע את ההורים וצוות הגן
א
מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו
⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️
ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
שילה שש
לסגור מיד.לפטר את כל הצוות!
שילה שש
לסגור את הצהרו ןולפטר את כל נשות הצוות
מזל אלגריסי
יש טרנד חדש גננות וסייעות מקבלות כסף חינם בלי לעשות כלום ושום דבר וזה לא משנה בן כמה הילד או הילדה
יפה צוברי
צריך לסגור גן כזה זה אלימות נוראית
יפה צוברי
לינץ כזה איפה היו הגננת והסייעות אין סיכוי שאף אחד לא ראה לינץ כזה ולא הפרידו אותו בזמן מקות צריך לחקור את העובדות בגן
נוני נוני
אז לא הבנתי. על שבירת צלחת וטיפוס,גדר משעים וזה בסדר? שההורים ישלמו על זה ביוקר! לצערי היום מחנכים להיות אלימים כחלק ממנגנון הגנה עצמית. צריך ללמד ילדים לברוח מסיטואציות
משנ
הורים חולרות איזה חינוך בוודאי בבית עוברים אלימות או שרואים שאבא מכה את אמא
ללכת למשטרה ולהתלונן על הילדים האלימים, לדרוש משוטר להגיע לגן לתת מסר מאיים על ילדים אלימים.
שילה שש הגיב/ה תגובה אחת
איתי המאירי
אני רק שאלה מה היית עושה אם אחד מהילדים התוקפים היה הבן שלך? רק אחרי שהיה לך ברור מה היית עושה כהורה לילד תוקפן ארצה לשמוע תגובתך. והכי רל. להגיד שהבן שלך איננו תוקפן
להבין שילדים שחווים אלימות, מלחמה, אזעקות, מתפרצים. אמורים ללמד אותם יום יום איך מתמודדים עם המציאות הזו שגדלו אליה. מחכים להתפרצויות של זעם. משעים במקום לפתור את המקרים אחד לאחד וללמד סובלנות. כן, ילדים שהיכו חבר דואגים לו, לשלומו במשך כמה ימים. גישור
כל גן חילוני לא בטוח שתזכו לראות את הילד שלכם שלם
הלוואי והיו מבינים את זה גם על הנוער בני ה14 15 16 איפה צריך להכניס אותם עד שירקבו
כי הסייעות לא מיתערבות
העברינים האמיתיים הם ההורים הביריונים שככה גידלו את הילדים .כניראה שבבית יש טרור אלים מצד ההורים . בית עם הרבה אלימות .
את החוק לידיים בלבד !!!
לתבוע את הגננת והסייעות שלא לקחו אחריות איפוה הם בזמן כזה צריכים לשמור על הילדים בצהרון בושה חברות אחריות כל האלימות של סייעות גננות נהייה טרנד מגיפה מחלה מדבקת השם ישמור שלא נדע צריך להביא לכל גן מעון מצלמה מאבטח שיפקח
לתבוע את ההורים וצוות הגן
מתיחות שיא לקראת חידוש לחימה!! לכל הפרטים ודיווחים ללא צנזורה הצטרפו עכשיו ⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️⏬️ ר- ק נ -ט -ו ח- ד -ש -ו- ת ב- ט- ל- ג-
לסגור מיד.לפטר את כל הצוות!
לסגור את הצהרו ןולפטר את כל נשות הצוות
יש טרנד חדש גננות וסייעות מקבלות כסף חינם בלי לעשות כלום ושום דבר וזה לא משנה בן כמה הילד או הילדה
צריך לסגור גן כזה זה אלימות נוראית
לינץ כזה איפה היו הגננת והסייעות אין סיכוי שאף אחד לא ראה לינץ כזה ולא הפרידו אותו בזמן מקות צריך לחקור את העובדות בגן
אז לא הבנתי. על שבירת צלחת וטיפוס,גדר משעים וזה בסדר? שההורים ישלמו על זה ביוקר! לצערי היום מחנכים להיות אלימים כחלק ממנגנון הגנה עצמית. צריך ללמד ילדים לברוח מסיטואציות
הורים חולרות איזה חינוך בוודאי בבית עוברים אלימות או שרואים שאבא מכה את אמא
איפה ההורים שלהם לעזאזל חלאות
הבן שלי יעשה שנה בבית כבר עדיף
טינופות של הורים
שנה שמלך המשיח בא פני הדור כפני הכלב
מזעזע אין לי מילה אחרת
מחליא. ההורים והילדים צריכים בירור והשעייה מיידית וטיפול פסיכולוגי. ואיפה הגננת ןהסייעות פה?
ללכת למשטרה ולהתלונן על הילדים האלימים, לדרוש משוטר להגיע לגן לתת מסר מאיים על ילדים אלימים.
אני רק שאלה מה היית עושה אם אחד מהילדים התוקפים היה הבן שלך? רק אחרי שהיה לך ברור מה היית עושה כהורה לילד תוקפן ארצה לשמוע תגובתך. והכי רל. להגיד שהבן שלך איננו תוקפן
ב י ב י ס ט י ם מה הפלא?