המשקיף מהצדעלקמשלום. האיראנים צוחקים על טרמפ שלא מבין שבקוראן רשום תחתום על שלום בשביל שיגיע הזמן תפר אותו על פי ההלכה.
מה?!!!
יהיה בסדר לא לדאוג גם לישראל יש גרעין
על אפך ועל חמתך שקרנייהו נותר רק להעיף אותך
ממשלת הליכוד היא ממשלת הדחלילים החלולים על מלא מלא
כל המחבלים האלה יעשו הסכם והאיראנים יחגגו על כל העולם
הסכם עים האירנים זה בקיצור חחחחח
איך פקיסטן מתמרנת בעורמה ומוליכה את ארה"ב אל פי פחת
עלקמשלום. האיראנים צוחקים על טרמפ שלא מבין שבקוראן רשום תחתום על שלום בשביל שיגיע הזמן תפר אותו על פי ההלכה.
בשביל כסף את אשתך תמכור יעגל
חחחחחחחחחח איפה ביבי יסמרטוט רצפה טרמפ אתה אפס דמנציה רציני אה
איראן מכחישים, מי משקר?
מחר כל עם ישראל משחק האויב שבפנים 4!
שביבי יסע לחתום
להפציץ את איסלמבאד
בבחירות הקרובות כולנו מצביעים אייזנקוט .
אין ראש ממשלה בישראל
כישלון מוחץ לטראפ
חתימה דיגיטלית יה בני בליעל הכל שקר איראני
ווישראל ......?
🖕