רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עמית אביטן
עמית אביטן

משרד החוץ הפקיסטני: מחר יערך טקס חתימה על הסכם שלום

icon-msg
20 תגובות
H Ha
H Ha

מה?!!!

אבי ששון
אבי ששון

יהיה בסדר לא לדאוג גם לישראל יש גרעין

1
אבי ששון
אבי ששון

על אפך ועל חמתך שקרנייהו נותר רק להעיף אותך

1
AVI AVI
AVI AVI

ממשלת הליכוד היא ממשלת הדחלילים החלולים על מלא מלא

עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

כל המחבלים האלה יעשו הסכם והאיראנים יחגגו על כל העולם

1
דן גולן
דן גולן

הסכם עים האירנים זה בקיצור חחחחח

1
דוד כליפה
דוד כליפה

איך פקיסטן מתמרנת בעורמה ומוליכה את ארה"ב אל פי פחת

1
המשקיף מהצד
המשקיף מהצד

עלקמשלום. האיראנים צוחקים על טרמפ שלא מבין שבקוראן רשום תחתום על שלום בשביל שיגיע הזמן תפר אותו על פי ההלכה.

1
יוסי לוי
יוסי לוי

בשביל כסף את אשתך תמכור יעגל

1
יוסי לוי
יוסי לוי

חחחחחחחחחח איפה ביבי יסמרטוט רצפה טרמפ אתה אפס דמנציה רציני אה

racheal gayago
racheal gayago

איראן מכחישים, מי משקר?

1
קקי ענק
קקי ענק

מחר כל עם ישראל משחק האויב שבפנים 4!

1
פ פ
פ פ

שביבי יסע לחתום

Oo Oo
Oo Oo

להפציץ את איסלמבאד

ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

בבחירות הקרובות כולנו מצביעים אייזנקוט .

ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

אין ראש ממשלה בישראל

1
אייל עמרני
אייל עמרני

כישלון מוחץ לטראפ

1
הנוקם הנוקם
הנוקם הנוקם

חתימה דיגיטלית יה בני בליעל הכל שקר איראני

2
שרה’לה  עמך
שרה’לה עמך

ווישראל ......?

1
Oo Oo
Oo Oo

🖕

1