רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

בהמשך להתרעות: יורט שיגור אחד שחצה מלבנון לעבר שטח הארץ

icon-msg
12 תגובות
מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני

אחלה הפסקת אש , רק ביבי יודע לעשות כאלה ......ככה עשה 20 שנה בעזה עם חמאס .

לי ברגמן
לי ברגמן

חלאס עם ההפרה!!! איזה הסכם??? מממשלה כושלת!!!

racheal gayago
racheal gayago

לא הבנתי פה איפה הפסקת האש? חיילים נהרגים לנו, אזעקות בצפון. למי משקרים? לעצמינו?

1
מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
זורבה היווני
זורבה היווני

מציע שביבי ושרה וכל חברי הממשלה יעברו להתגורר לשבוע אחד לגבול הצפון. זה יעשה להם ולנו רק טוב. נעטוף אותם ברשת יונים משובחת להגנה בפני רחפנים

3
חיים הראל
חיים הראל

אטום לסגור הסיפור

2
מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣

4
הצג את כל 3 התגובות