ש שמה זה הקרקס הזה להוריד את כול הדחייה להרוס את ביירות החיילים שלנו כמו ברוזים במטווח אך הממשלה הזו עוד ממשיכה בקו הפסקת האש הזו זה מטורף
מה זה הקרקס הזה להוריד את כול הדחייה להרוס את ביירות החיילים שלנו כמו ברוזים במטווח אך הממשלה הזו עוד ממשיכה בקו הפסקת האש הזו זה מטורף
לא צריך להזהיר חייב להרוג אותם כל מי שמסתובב באזור של צהל חייב למות
הבנתי שביבי עדיין מכיל
מספיק כבר עם ההודעות, להפגיז בלי לעשות חשבון, יאללא צה"ל, פעל.
טוב מאוד תחסלו אותם חיל האויר ועוזריכם וחג שמח שחיזבאללה ימותו אמן כן יהי רצון
בדיתה רעה בושה ביבי ושרה
חבל שהם לא מודיעים לנו