רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

דובר צה"ל בערבית באזהרת פינוי לתושבי לבנון: "נפעל בעוצמה"

icon-msg
7 תגובות
ש ש
ש ש

מה זה הקרקס הזה להוריד את כול הדחייה להרוס את ביירות החיילים שלנו כמו ברוזים במטווח אך הממשלה הזו עוד ממשיכה בקו הפסקת האש הזו זה מטורף

1
עם ישראל חי ישראל
עם ישראל חי ישראל

לא צריך להזהיר חייב להרוג אותם כל מי שמסתובב באזור של צהל חייב למות

1
חזום חזום
חזום חזום

הבנתי שביבי עדיין מכיל

1
צבי לוי
צבי לוי

מספיק כבר עם ההודעות, להפגיז בלי לעשות חשבון, יאללא צה"ל, פעל.

איריס דרור
איריס דרור

טוב מאוד תחסלו אותם חיל האויר ועוזריכם וחג שמח שחיזבאללה ימותו אמן כן יהי רצון

2
חיים הראל
חיים הראל

בדיתה רעה בושה ביבי ושרה

3
Amber Stone World  Stone World
Amber Stone World Stone World

חבל שהם לא מודיעים לנו

3