דיווח: איראן העבירה את תגובתה להצעה האמריקנית דרך פקיסטן
20 תגובות
מיכל רועה
טראמפ אידיוט.שקרן.נבל.מכר אותנו בשקל.נבלה כבר אמרנו?!?!
Smack -~
מספיק למתוח זמנים על חשבון האזרחים בישראל.
מותחים את הקץ.
Smack -~
האמריקאים צריכים לתקוף הלילה, לצד ישראל.
מתיחת הזמנים הזו עוברת כל גבול של היגיון!
לי ברגמן
הסמרטוט הלבן לא יודע איך לרדת מהעץ שהוא טיפס.. רוצה עיסקה בכל מחיר אפססס
חזום חזום
🤣🤣
Amber Stone World Stone World
טראמם פלצן ואירן יודעת
משה זוהר
וההמשך ידוע...
james 007
איראן הסכימה לכל תנאי ארהב . על הנייר
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
איפוה הצבא של פעם שהיה נילחם בכמה חזיתות ומפתיע את ניצחו צריכים בולדוזרים שמדברים את השפה האיראנית רק כאלה שיודעים איך לדבר בגובה העניים ולא להבליג לטוב או לרע רק כוח אירן מבינים תחשבו על זה
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
בושה לאן הגענו שצריכים להיות תלויים בטרטפ אם זה היה הפוך וראפ לא היה נותן הפסקתאש להסכם מדינת ישראל צריכים מנהחג כמו פוטין שלא רואה בעניים מתחילים במלחמה גומר כדי לנצח
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
אירן מושכת את הזמן כח הם משקמים ומתכננים מתח שים כל יום שהדרג מדיני הולכים שולל ומקדחבים ךוראפ שמכר אותנו זה סיכון
קובי כהן
למה לא דרך יונה עם עלה של זית ..
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
זה כתוב שאירן לא תסכים לדום הסכם הם מהווים איום לכל המיזרח התיכון בנתיים הם מעבירים גם לחולים וגם לחיזבאלה אמל"ח תפסיקו להאמין לכל ההסכמים שמתהפכים ולא אמינים
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
אירן מסתלבטים על טראפ מסובבים את טראפ על האצבע שלהם אירן לא יסכימו לשום הסכם הם כבר התחמדו ומתכננים להילחם אירן ניצחו במערכה טראפ יצא שפן מתהפך מתוך תיסכול מפחד ממשמרות המהפכה תמשיכו להאמין לראש הנחש שמתכננים מתחת לאף לתקוף
Tamar Zada
הם ערמומיים מאוד מושכים זמן ובכלל לא מתכוונים לעמוד בדום הסכם..
איריס דרור
נו איפו בתגובה של איראן ושל טראמפ למהשובהשקרים ולמישחקים תן תשובההיטראלה
טראמפ אידיוט.שקרן.נבל.מכר אותנו בשקל.נבלה כבר אמרנו?!?!
מספיק למתוח זמנים על חשבון האזרחים בישראל. מותחים את הקץ.
האמריקאים צריכים לתקוף הלילה, לצד ישראל. מתיחת הזמנים הזו עוברת כל גבול של היגיון!
הסמרטוט הלבן לא יודע איך לרדת מהעץ שהוא טיפס.. רוצה עיסקה בכל מחיר אפססס
🤣🤣
טראמם פלצן ואירן יודעת
וההמשך ידוע...
איראן הסכימה לכל תנאי ארהב . על הנייר
איפוה הצבא של פעם שהיה נילחם בכמה חזיתות ומפתיע את ניצחו צריכים בולדוזרים שמדברים את השפה האיראנית רק כאלה שיודעים איך לדבר בגובה העניים ולא להבליג לטוב או לרע רק כוח אירן מבינים תחשבו על זה
בושה לאן הגענו שצריכים להיות תלויים בטרטפ אם זה היה הפוך וראפ לא היה נותן הפסקתאש להסכם מדינת ישראל צריכים מנהחג כמו פוטין שלא רואה בעניים מתחילים במלחמה גומר כדי לנצח
אירן מושכת את הזמן כח הם משקמים ומתכננים מתח שים כל יום שהדרג מדיני הולכים שולל ומקדחבים ךוראפ שמכר אותנו זה סיכון
למה לא דרך יונה עם עלה של זית ..
זה כתוב שאירן לא תסכים לדום הסכם הם מהווים איום לכל המיזרח התיכון בנתיים הם מעבירים גם לחולים וגם לחיזבאלה אמל"ח תפסיקו להאמין לכל ההסכמים שמתהפכים ולא אמינים
אירן מסתלבטים על טראפ מסובבים את טראפ על האצבע שלהם אירן לא יסכימו לשום הסכם הם כבר התחמדו ומתכננים להילחם אירן ניצחו במערכה טראפ יצא שפן מתהפך מתוך תיסכול מפחד ממשמרות המהפכה תמשיכו להאמין לראש הנחש שמתכננים מתחת לאף לתקוף
הם ערמומיים מאוד מושכים זמן ובכלל לא מתכוונים לעמוד בדום הסכם..
נו איפו בתגובה של איראן ושל טראמפ למהשובהשקרים ולמישחקים תן תשובההיטראלה
נו ומה ההצעה
נו ו.....?
אם ידחו אז לנייק אותם
כן, אבל...