רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

דיווח: איראן מתכננת להרוויח עשרות מילארדים מתפעול מצר הורמוז

icon-msg
18 תגובות
לולי חן
לולי חן

זה לא היה לפניי המיבצע ביביהו אסון מהלך

גן עדן
גן עדן

חברים אם אין לה גרעין בעוד שנה שנתיים זה עוד טוב אם לא קודם לפני כן.. תזכרו תמיד מי עזר להם להשמיד אותנו.. או שכבר לא תזכרו כי לא נהיה פה

ביבי בובה של ארהב כהנא צדק
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק

טראמפ בו גד עדיף כבר לישראל למקור את הטכנולוגיה של ארהב לסין על הבגי דה הזו

cat windowsill
cat windowsill

דוחא. עוד קול לשמוע.

pako pak
pako pak

שתלך לפסיכיאטר שיעזור לה להתמודד ואז שתחזור בריאה לחינוך. יעני כל אחת תעשה תארים כשהיא לא שמנה ואז תשיג הכל ותתחיל לפתח מחלות נפש ותרקיב את כל הילדים והנוער ותשאיר אותם מסכנים חברתית ורפואית?

1
pako pak
pako pak

שמנה שתלך לטיפול פסיכיאטרי ותשלוט בעצמה ואז תושב לתפקיד חינוכי. זה התנאי. השמנה היא מחלת נפש עם התקפים פסיכוטים של אכילה ללא יכולת שליטה עצמית שגורמת לנזק בריאותי עם השלכות של הדימוי בעיני החברה. ושום תירוצים של אתה לא יודע עם מה היא מתמודדת, שתלך לטיפול

1
pako pak
pako pak

מדינה של חולי נפש. נשים שמנות הן בעלות תפקידים במשרד החינוך. ילדה צריכה לראות בגוף חינוכי אישה שמנה ולהבין שמחלת הנפש ההשמנה היא בסדר ואז הילדה בו לעת כמו חולת נפש ואז סובלת כל החיים חברתית מאיך שהיא נראית ורפואית. אז תתחילו להבריא את המדינה הזו.

1
ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

כולם מאשימים את טראמפ אבל אף אחד לא גבר להודות באמת שבישראל יש ראש ממשלה כושל שלא מתפקד רק בגלל החנינה שהוא לא יקבל אם הוא לא לוקח אחריות על מעשיו ! ראש ארגון פשע ! תם עידן נתניהו ! סופית !

2
אבשלום בן שלום
אבשלום בן שלום

טראמפ הפך להיות סמרטוט

1
מיקו נווה
מיקו נווה

טראמפ. צריך. זריקה ואישפוז. דחוף

3
MM sh
MM sh

לא מבינה את המערב כמה מדינות שיורידו עליהם כמה פצצות ויעיפו את המשטר הזה מהעולם הזה מה הרפיסות הזאת?

3
Oo Oo
Oo Oo

ה 7.10 הבא לא יקרא 7.10 ....

1
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
אוהד איזנקוט אהרנוביץ

הגיע הזמן שכל הקפלניסטים הבזויים ישלמו אגרת מעבר ,בכל פעם שהם מקבלים חופשה מאחד מהנוסדות לחולי נפש מסוכנים ,שהם שוהים בהם. די די, די, די , די , די ,די מהברדק

3
חכם חנוכה
חכם חנוכה הגיב/ה תגובה אחת
Tom Brown
Tom Brown

כל הכבוד לאירן, הכניעו את אמריקה המעצמה החזקה בעולם עלק! ועכשיו הם מכתיבים לאמריקקים ולעולם ומראים מהיכן משתין הדג, אולי ישראל האומללה והמפולגת תלמד מאירן איך מתנהגים, אבל מה לעשות השנאה התהומית בין הימין לסמול בישראל רק יוריד אותנו שאולה בעתיד הקרוב או...

Oo Oo
Oo Oo

יש מספיק שטח בעולם בשביל קפלן לרבוץ בהם שיעופו מפה לכל הרוחות והשדים

2
cat windowsill
cat windowsill הגיב/ה תגובה אחת
Oo Oo
Oo Oo

🖕

1