דיווח: איראן מתכננת להרוויח עשרות מילארדים מתפעול מצר הורמוז
18 תגובות
לולי חן
זה לא היה לפניי המיבצע ביביהו אסון מהלך
גן עדן
חברים
אם אין לה גרעין בעוד שנה שנתיים זה עוד טוב אם לא קודם לפני כן.. תזכרו תמיד מי עזר להם להשמיד אותנו.. או שכבר לא תזכרו כי לא נהיה פה
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק
טראמפ בו גד עדיף כבר לישראל למקור את הטכנולוגיה של ארהב לסין על הבגי דה הזו
cat windowsill
דוחא. עוד קול לשמוע.
pako pak
שתלך לפסיכיאטר שיעזור לה להתמודד ואז שתחזור בריאה לחינוך. יעני כל אחת תעשה תארים כשהיא לא שמנה ואז תשיג הכל ותתחיל לפתח מחלות נפש ותרקיב את כל הילדים והנוער ותשאיר אותם מסכנים חברתית ורפואית?
pako pak
שמנה שתלך לטיפול פסיכיאטרי ותשלוט בעצמה ואז תושב לתפקיד חינוכי. זה התנאי. השמנה היא מחלת נפש עם התקפים פסיכוטים של אכילה ללא יכולת שליטה עצמית שגורמת לנזק בריאותי עם השלכות של הדימוי בעיני החברה. ושום תירוצים של אתה לא יודע עם מה היא מתמודדת, שתלך לטיפול
pako pak
מדינה של חולי נפש. נשים שמנות הן בעלות תפקידים במשרד החינוך. ילדה צריכה לראות בגוף חינוכי אישה שמנה ולהבין שמחלת הנפש ההשמנה היא בסדר ואז הילדה בו לעת כמו חולת נפש ואז סובלת כל החיים חברתית מאיך שהיא נראית ורפואית. אז תתחילו להבריא את המדינה הזו.
ישראל במלחמה על הבית
כולם מאשימים את טראמפ
אבל אף אחד לא גבר להודות באמת שבישראל
יש ראש ממשלה כושל שלא מתפקד רק בגלל החנינה שהוא לא יקבל אם הוא לא לוקח אחריות על מעשיו !
ראש ארגון פשע !
תם עידן נתניהו !
סופית !
אבשלום בן שלום
טראמפ הפך להיות סמרטוט
מיקו נווה
טראמפ. צריך. זריקה ואישפוז. דחוף
MM sh
לא מבינה את המערב כמה מדינות שיורידו עליהם כמה פצצות ויעיפו את המשטר הזה מהעולם הזה מה הרפיסות הזאת?
Oo Oo
ה 7.10 הבא לא יקרא 7.10 ....
אוהד איזנקוט אהרנוביץ
הגיע הזמן שכל הקפלניסטים הבזויים ישלמו אגרת מעבר ,בכל פעם שהם מקבלים חופשה מאחד מהנוסדות לחולי נפש מסוכנים ,שהם שוהים בהם. די די, די, די , די , די ,די מהברדק
חכם חנוכה הגיב/ה תגובה אחת
Tom Brown
כל הכבוד לאירן, הכניעו את אמריקה המעצמה החזקה בעולם עלק! ועכשיו הם מכתיבים לאמריקקים ולעולם ומראים מהיכן משתין הדג, אולי ישראל האומללה והמפולגת תלמד מאירן איך מתנהגים, אבל מה לעשות השנאה התהומית בין הימין לסמול בישראל רק יוריד אותנו שאולה בעתיד הקרוב או...
Oo Oo
יש מספיק שטח בעולם בשביל קפלן לרבוץ בהם שיעופו מפה לכל הרוחות והשדים
זה לא היה לפניי המיבצע ביביהו אסון מהלך
חברים אם אין לה גרעין בעוד שנה שנתיים זה עוד טוב אם לא קודם לפני כן.. תזכרו תמיד מי עזר להם להשמיד אותנו.. או שכבר לא תזכרו כי לא נהיה פה
טראמפ בו גד עדיף כבר לישראל למקור את הטכנולוגיה של ארהב לסין על הבגי דה הזו
דוחא. עוד קול לשמוע.
שתלך לפסיכיאטר שיעזור לה להתמודד ואז שתחזור בריאה לחינוך. יעני כל אחת תעשה תארים כשהיא לא שמנה ואז תשיג הכל ותתחיל לפתח מחלות נפש ותרקיב את כל הילדים והנוער ותשאיר אותם מסכנים חברתית ורפואית?
שמנה שתלך לטיפול פסיכיאטרי ותשלוט בעצמה ואז תושב לתפקיד חינוכי. זה התנאי. השמנה היא מחלת נפש עם התקפים פסיכוטים של אכילה ללא יכולת שליטה עצמית שגורמת לנזק בריאותי עם השלכות של הדימוי בעיני החברה. ושום תירוצים של אתה לא יודע עם מה היא מתמודדת, שתלך לטיפול
מדינה של חולי נפש. נשים שמנות הן בעלות תפקידים במשרד החינוך. ילדה צריכה לראות בגוף חינוכי אישה שמנה ולהבין שמחלת הנפש ההשמנה היא בסדר ואז הילדה בו לעת כמו חולת נפש ואז סובלת כל החיים חברתית מאיך שהיא נראית ורפואית. אז תתחילו להבריא את המדינה הזו.
כולם מאשימים את טראמפ אבל אף אחד לא גבר להודות באמת שבישראל יש ראש ממשלה כושל שלא מתפקד רק בגלל החנינה שהוא לא יקבל אם הוא לא לוקח אחריות על מעשיו ! ראש ארגון פשע ! תם עידן נתניהו ! סופית !
טראמפ הפך להיות סמרטוט
טראמפ. צריך. זריקה ואישפוז. דחוף
לא מבינה את המערב כמה מדינות שיורידו עליהם כמה פצצות ויעיפו את המשטר הזה מהעולם הזה מה הרפיסות הזאת?
ה 7.10 הבא לא יקרא 7.10 ....
הגיע הזמן שכל הקפלניסטים הבזויים ישלמו אגרת מעבר ,בכל פעם שהם מקבלים חופשה מאחד מהנוסדות לחולי נפש מסוכנים ,שהם שוהים בהם. די די, די, די , די , די ,די מהברדק
כל הכבוד לאירן, הכניעו את אמריקה המעצמה החזקה בעולם עלק! ועכשיו הם מכתיבים לאמריקקים ולעולם ומראים מהיכן משתין הדג, אולי ישראל האומללה והמפולגת תלמד מאירן איך מתנהגים, אבל מה לעשות השנאה התהומית בין הימין לסמול בישראל רק יוריד אותנו שאולה בעתיד הקרוב או...
יש מספיק שטח בעולם בשביל קפלן לרבוץ בהם שיעופו מפה לכל הרוחות והשדים
🖕