התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
טראמפ עוד ישן עוד לא התעורר
תחסלו את איראן
אחלה הסכם שלום רק יגמר המונדיאל וטרמאפ יפתח לאיראנים את ה ת ח ת לארבע
מה הישתנה? מחר האיום יירד משמעותית
אז עלתה.. מי ישמע.. מה כבר יעשה ביבי..
מה זה אומר ? שתיכף יוצאת השבת ואז נבין יותר ?????
לא הבנתי. מה האיום?
טראמפ עוד ישן עוד לא התעורר
תחסלו את איראן
אחלה הסכם שלום רק יגמר המונדיאל וטרמאפ יפתח לאיראנים את ה ת ח ת לארבע
מה הישתנה? מחר האיום יירד משמעותית
אז עלתה.. מי ישמע.. מה כבר יעשה ביבי..
מה זה אומר ? שתיכף יוצאת השבת ואז נבין יותר ?????
לא הבנתי. מה האיום?