פריפריות, תסגרו חשבון איפה שצריך, שנים הנדסו לכם לראש ליכוד
צדיק המסיכות
ביבי אכלת אותה. אני לא בוחר בך יותר. לך לטרמפ דונלדאק החבר שלך
רק ביבי לכלא jo
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם???
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
אסי פנחס
עשינו להם פינוי בינוי. הם רק הרוויחו. ממשלת שמאל ניפגש בקלפי
אסי פנחס
ביבי הושפלת. השפלת את הצפון ואת ישראל. כמה עצוב
אתי לוי
למה? אדוני הרמטכל " ,למה העליבות הזו,מדוע אתה מעדיף לתת כוח לאוייב ולא לחיילנו??
רק ביבי לכלא jo הגיב/ה תגובה אחת
זכי קזאילה
ביבי שפן של טרמפ הוא משחק אותה גיבור על הפצועים על משפחות החללים ועל תושבי אצבע הגליל ומתנהג כמו שפן מול טרמפ קאלק מיסטר בטחון
יוסי לוי
ביבי ינקניק יצאת מושפל תת רמה יגועל נפש
איריס דרור
ביקשתי לא לסגת מנבטיה מה אתם צבא של מעון לילדים מפגרים ידפקטים איפו השמירה על הצפון עלינו איפו
תומר תומר
סוף סוף המלחמה נגמרה 😍😍
לי ברגמן
ביבי הביתה יאפססס בושה בושה למדינה
baruh hadad
ממשלת קקא. אף לא מסיימים את מה שהתחילו
ביבי הבוגד רוצח אזרחים יהודים וחיילי צהל למען אמריקה וטארמפ
ביבי הבו גד חייבים להחליף אותו במישהו ימין סגנון כהנא צדק
איריס דרור
אמרתי לכם חיל האויר ושאר אוזריכם להפציץ מיד את דאחיה ואת בירות ולא לפחד מרובים בנו של טראמפ המשוגע הם ממשפחה של חולי נפש קשים מאוד מאוד אני רצינית
איריס דרור
לא לצאת. מנבטיה ולא משום מקום אחר איפו צהל שהיה לנו אתם תינוקות מפגרים רוצו מהר לסינור של אמא שלכם ידבילים
חליבה החולב המודאג
לנייק אותם ביבסס
מיקו נווה
וואט
בני כהן
לא יאמן כאילו לא עשינו כלום
אליאב ש
חנפנים. תכנסו בדודה שלהם כבר ובאיראן למה לחכות להתחמשויות חדשות כל פעם
מזל שביבי לא היה בממלחת 6 הימים זה היה נמשך עדיין
פריפריות, תסגרו חשבון איפה שצריך, שנים הנדסו לכם לראש ליכוד
ביבי אכלת אותה. אני לא בוחר בך יותר. לך לטרמפ דונלדאק החבר שלך
ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול
עשינו להם פינוי בינוי. הם רק הרוויחו. ממשלת שמאל ניפגש בקלפי
ביבי הושפלת. השפלת את הצפון ואת ישראל. כמה עצוב
למה? אדוני הרמטכל " ,למה העליבות הזו,מדוע אתה מעדיף לתת כוח לאוייב ולא לחיילנו??
ביבי שפן של טרמפ הוא משחק אותה גיבור על הפצועים על משפחות החללים ועל תושבי אצבע הגליל ומתנהג כמו שפן מול טרמפ קאלק מיסטר בטחון
ביבי ינקניק יצאת מושפל תת רמה יגועל נפש
ביקשתי לא לסגת מנבטיה מה אתם צבא של מעון לילדים מפגרים ידפקטים איפו השמירה על הצפון עלינו איפו
סוף סוף המלחמה נגמרה 😍😍
ביבי הביתה יאפססס בושה בושה למדינה
ממשלת קקא. אף לא מסיימים את מה שהתחילו
ביבי הבו גד חייבים להחליף אותו במישהו ימין סגנון כהנא צדק
אמרתי לכם חיל האויר ושאר אוזריכם להפציץ מיד את דאחיה ואת בירות ולא לפחד מרובים בנו של טראמפ המשוגע הם ממשפחה של חולי נפש קשים מאוד מאוד אני רצינית
לא לצאת. מנבטיה ולא משום מקום אחר איפו צהל שהיה לנו אתם תינוקות מפגרים רוצו מהר לסינור של אמא שלכם ידבילים
לנייק אותם ביבסס
וואט
לא יאמן כאילו לא עשינו כלום
חנפנים. תכנסו בדודה שלהם כבר ובאיראן למה לחכות להתחמשויות חדשות כל פעם