ביביסטים הליצן שלכם מהליכוד הולך לקושש קולות של הערבים
איריס דרור
על תעשו טובות יאיראניםמקקות על תעשו הסכם אנחנו לא נזוז מטר מלבנון וניפגע בחיזבאללה קפיש יאיראניםמקקות תעבדו על ההורים שלכם
רפי מדר
להם מותר לתקוף לתקוף בדחייה ימך קמם ןזכרם להרוס להם את החיים
איריס דרור
לא יקום ולא יקרה איראנים קרות אנחנו לא זזים מילבנון ולא נפסיק ליפגוע בחיזבאללה מי אתם ביכלל על תעזו הסכם בלי טובות
מקס סבג
הלחימה בלבנון אסור לה להיפסק אין לנו שום הסכם אם אירן..ההיפך המלחמה בלבנון חייבת לקבל עצימות גבוהה..אם אירן תתערב זו הזדמנות.להכות מכה קשה באירן על תשתיות גשרים נפט בנייני ממשל...
Avi Turgeman
הגיע הזמן להגיד לטראמפ המון תודה, ולשים את הגבולות במקום ואת האינטרס שלנו מעל הכל, הסכם הכניעה שחו חא נעשה בשיתופיני ולכן אנחנו לא מחוייבים!!!
חיים טט
או שיסיגו את חיילי צהל מדרום לבנון ויחזרו לגבול המקורי עם סכנה לתושבי הצפון או שיחזרו לתקוף בדחייה, לא יתכן שיקשרו לביבי ולחיילי צה''ל את הידיים עם הסכמים מטופשים, האיראנים צריכים להתחנן, לא הצד המנצח,תגידו לי השתגענו???!! למה צריכים ללכת אחרי טראמפ המשוגע
טייס קרב הגיב/ה תגובה אחת
ח ל
יש ערבויות שחיזבלה נוצר אש ????? זה לא נידרש על ידי האירנים.
כל העולם רועד מאיראן
ככ הרבה חיילים נהרגו בושה להנהגה שלנו
הרבה אנשים אוהבים את השקר, מעטים את האמת; כי את השקר אפשר לאהוב באמת, ואת האמת לא ניתן לאהוב בשקר
בבחירות הבאות רק בן גביר
כנראה שבסוף של ביבי ומפלגת הליכוד הולך להיות באקורד סיום. אוד נמוך, בגלל המצב בלבנון, נצחון מזהיר לכישלון קולוסאלי.
לא יקום ולא יהיה.
לשים לו שקית חנק ולהטביע אותו
תפיל להם איזה בניין או שתיים בדאחיינ תראה להם שאנחנו לא מפחדים מאף כתום חמוץ שינבח קצת
להשמיד אותם
ביבי המלך תן להם עןד בראש
הסוכן הקטארי כבר אישר הכל.זה קטאר מחליטה פה,תתעוררו כבר . אפילו טראמפ הבין.
😂😂😂😂 כמה נביאים יש פה
תלכו לעזעזל לא נצא מלבנון ההפף לתקוף עכשיו בכל הכח
עוד מעט נשמע על נסיגה אחורה של צהל
כל אחד והריאויינות שלו תפסיקו חמורים למכירה זו מלחמה
זביהו נכשל בגדול לך הביתה אתה פחדן מפחד מאיטולאאה טרמפולינה המ'גנון
ביביסטים הליצן שלכם מהליכוד הולך לקושש קולות של הערבים
על תעשו טובות יאיראניםמקקות על תעשו הסכם אנחנו לא נזוז מטר מלבנון וניפגע בחיזבאללה קפיש יאיראניםמקקות תעבדו על ההורים שלכם
להם מותר לתקוף לתקוף בדחייה ימך קמם ןזכרם להרוס להם את החיים
לא יקום ולא יקרה איראנים קרות אנחנו לא זזים מילבנון ולא נפסיק ליפגוע בחיזבאללה מי אתם ביכלל על תעזו הסכם בלי טובות
הלחימה בלבנון אסור לה להיפסק אין לנו שום הסכם אם אירן..ההיפך המלחמה בלבנון חייבת לקבל עצימות גבוהה..אם אירן תתערב זו הזדמנות.להכות מכה קשה באירן על תשתיות גשרים נפט בנייני ממשל...
הגיע הזמן להגיד לטראמפ המון תודה, ולשים את הגבולות במקום ואת האינטרס שלנו מעל הכל, הסכם הכניעה שחו חא נעשה בשיתופיני ולכן אנחנו לא מחוייבים!!!
או שיסיגו את חיילי צהל מדרום לבנון ויחזרו לגבול המקורי עם סכנה לתושבי הצפון או שיחזרו לתקוף בדחייה, לא יתכן שיקשרו לביבי ולחיילי צה''ל את הידיים עם הסכמים מטופשים, האיראנים צריכים להתחנן, לא הצד המנצח,תגידו לי השתגענו???!! למה צריכים ללכת אחרי טראמפ המשוגע
יש ערבויות שחיזבלה נוצר אש ????? זה לא נידרש על ידי האירנים.
אצבע בעין. רק מלחמה דם חיילנו לא הפקר