רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

דיווח: זה התנאי שאיראן הציבה לחידוש השיחות עם ארה"ב

icon-msg
53 תגובות
דנית צצ
דנית צצ

כל העולם רועד מאיראן

דנית צצ
דנית צצ

ככ הרבה חיילים נהרגו בושה להנהגה שלנו

חמל חמל
חמל חמל הגיב/ה תגובה אחת
אלירז אזולאי
אלירז אזולאי

הרבה אנשים אוהבים את השקר, מעטים את האמת; כי את השקר אפשר לאהוב באמת, ואת האמת לא ניתן לאהוב בשקר

ש א שא
ש א שא

בבחירות הבאות רק בן גביר

1
חיים טט
חיים טט

כנראה שבסוף של ביבי ומפלגת הליכוד הולך להיות באקורד סיום. אוד נמוך, בגלל המצב בלבנון, נצחון מזהיר לכישלון קולוסאלי.

1
יאיר מ
יאיר מ

לא יקום ולא יהיה.

1
Oo Oo
Oo Oo

לשים לו שקית חנק ולהטביע אותו

1
פלג לוי
פלג לוי

תפיל להם איזה בניין או שתיים בדאחיינ תראה להם שאנחנו לא מפחדים מאף כתום חמוץ שינבח קצת

2
lilach .
lilach . הגיב/ה תגובה אחת
Oo Oo
Oo Oo

להשמיד אותם

2
Tal p✔️
Tal p✔️

ביבי המלך תן להם עןד בראש

3
lilach .
lilach .

הסוכן הקטארי כבר אישר הכל.זה קטאר מחליטה פה,תתעוררו כבר . אפילו טראמפ הבין.

3
איציק פינטו
איציק פינטו

😂😂😂😂 כמה נביאים יש פה

1
אייל עמרני
אייל עמרני

תלכו לעזעזל לא נצא מלבנון ההפף לתקוף עכשיו בכל הכח

2
Mazal Gabay
Mazal Gabay

עוד מעט נשמע על נסיגה אחורה של צהל

1
רפי מדר
רפי מדר

כל אחד והריאויינות שלו תפסיקו חמורים למכירה זו מלחמה

1
baruh hadad
baruh hadad

זביהו נכשל בגדול לך הביתה אתה פחדן מפחד מאיטולאאה טרמפולינה המ'גנון

3
lilach .
lilach . הגיב/ה תגובה אחת
AVI AVI
AVI AVI

ביביסטים הליצן שלכם מהליכוד הולך לקושש קולות של הערבים

2
איריס דרור
איריס דרור

על תעשו טובות יאיראניםמקקות על תעשו הסכם אנחנו לא נזוז מטר מלבנון וניפגע בחיזבאללה קפיש יאיראניםמקקות תעבדו על ההורים שלכם

רפי מדר
רפי מדר

להם מותר לתקוף לתקוף בדחייה ימך קמם ןזכרם להרוס להם את החיים

3
איריס דרור
איריס דרור

לא יקום ולא יקרה איראנים קרות אנחנו לא זזים מילבנון ולא נפסיק ליפגוע בחיזבאללה מי אתם ביכלל על תעזו הסכם בלי טובות

1
מקס סבג
מקס סבג

הלחימה בלבנון אסור לה להיפסק אין לנו שום הסכם אם אירן..ההיפך המלחמה בלבנון חייבת לקבל עצימות גבוהה..אם אירן תתערב זו הזדמנות.להכות מכה קשה באירן על תשתיות גשרים נפט בנייני ממשל...

7
Avi Turgeman
Avi Turgeman

הגיע הזמן להגיד לטראמפ המון תודה, ולשים את הגבולות במקום ואת האינטרס שלנו מעל הכל, הסכם הכניעה שחו חא נעשה בשיתופיני ולכן אנחנו לא מחוייבים!!!

5
חיים טט
חיים טט

או שיסיגו את חיילי צהל מדרום לבנון ויחזרו לגבול המקורי עם סכנה לתושבי הצפון או שיחזרו לתקוף בדחייה, לא יתכן שיקשרו לביבי ולחיילי צה''ל את הידיים עם הסכמים מטופשים, האיראנים צריכים להתחנן, לא הצד המנצח,תגידו לי השתגענו???!! למה צריכים ללכת אחרי טראמפ המשוגע

8
טייס  קרב
טייס קרב הגיב/ה תגובה אחת
ח ל
ח ל

יש ערבויות שחיזבלה נוצר אש ????? זה לא נידרש על ידי האירנים.

3
אש בדרום אש
אש בדרום אש

אצבע בעין. רק מלחמה דם חיילנו לא הפקר

5