רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

דיווח ראשוני: פיצוץ בדוחא, בירת קטאר

icon-msg
22 תגובות
ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

תם עידן נתניהו סוכן קטארי !

פנינה ארד
פנינה ארד הגיב/ה תגובה אחת
אחים לחשק
אחים לחשק

צריך לאיים עם נשק גרעיני על קטאר ואירן ביבי יא חביבי עשרות מיליארדים עלה לנו מפעל הטכסטיל חולצות יפות תשתמש בהן

ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

יש את השם יתברך יטפל בכל המדינות העוינות לישראל . אחת אחת אין עוד מלבדו ☝️

cat windowsill
cat windowsill

הלואי וקאטר ואיראן יפציצו אחת את השנייה עד הסוף המר

1
לימור בלום
לימור בלום

האסטרטגיה של המשטר באיראן היא לתקןף את כל מדינות המפרץ הערביות שיש בהן בסיסים אמריקאים או לחילופין כסף איראני מוקפא בבנקים, זה מה שגרם למדינות המפרץ להתקפל ולחזןר בהן אבל הנה עכשיו קאטר מקבלת כגמולה

2
לימור בלום
לימור בלום

קאטר היא מקור כל התעמולה האנטישמית הממומנת באזור ובמערב, תזכרו איך האופוזיציה תקפה את נתניהו כשהוא תקף בבירת קאטר את הנהגת חמאס, ובזכות אומץ הלב שלו הניע תהליך מדיני שלחץ את הקאטרים ללחןץ על חמאס לשחרר את כל החטופים

2
אביבה גור
אביבה גור הגיב/ה תגובה אחת
חיים טט
חיים טט

אני מאמין שטראמפ כבר שלח התנצלות, כי ישראל מחר תיסוג מכמה עמדות בלבנון, השיחות מחר ימשיכו, מהנקודה בה הפסיקו היום, האיראנים נצחו בגדול, שלא ימכרו לכם שקרים, תראו מחר השיחות משום מה ממשיכות, כי ישראל תבצע נסיגה וטראמפ התנצל.

4
james 007
james 007

שחררו יש הסכם צהל מתקפל מלבנון חחחחח ניצחון מוחלט

1
חיים טט
חיים טט הגיב/ה תגובה אחת
חליבה החולב המודאג
חליבה החולב המודאג

היידה

2
מאירה חביב
מאירה חביב

מעולה מתחילים

3
עם ישראל חי וקיים 🇮🇱❤ ii love 😘
עם ישראל חי וקיים 🇮🇱❤ ii love 😘

הלוואי חיסלו איזה בכיר אירני

2
אחת שיודעת
אחת שיודעת

מגיע להם!!!! הם תמכו בפייק הסכם שיסבלו

3
racheal gayago
racheal gayago

הנה זה מתחיל

4
אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

הללויה

4
צדק צדק
צדק צדק

אכלו הרבה אושפלו ומישהו תקע דם נוד אשששש

1
אין על בורא  עולם
אין על בורא עולם

שמחחחח

2
W j Energys
W j Energys

הלוואי השאלה היכן ומי פיצץ ??

2
אחת שיודעת
אחת שיודעת הגיב/ה תגובה אחת
שי שי
שי שי

היידההההההה

2