צריך לאיים עם נשק גרעיני על קטאר ואירן
ביבי יא חביבי עשרות מיליארדים עלה לנו מפעל הטכסטיל חולצות יפות
תשתמש בהן
ישראל במלחמה על הבית
יש את השם יתברך
יטפל בכל המדינות העוינות לישראל .
אחת אחת
אין עוד מלבדו
☝️
cat windowsill
הלואי וקאטר ואיראן יפציצו אחת את השנייה עד הסוף המר
לימור בלום
האסטרטגיה של המשטר באיראן היא לתקןף את כל מדינות המפרץ הערביות שיש בהן בסיסים אמריקאים או לחילופין כסף איראני מוקפא בבנקים, זה מה שגרם למדינות המפרץ להתקפל ולחזןר בהן אבל הנה עכשיו קאטר מקבלת כגמולה
לימור בלום
קאטר היא מקור כל התעמולה האנטישמית הממומנת באזור ובמערב, תזכרו איך האופוזיציה תקפה את נתניהו כשהוא תקף בבירת קאטר את הנהגת חמאס, ובזכות אומץ הלב שלו הניע תהליך מדיני שלחץ את הקאטרים ללחןץ על חמאס לשחרר את כל החטופים
אביבה גור הגיב/ה תגובה אחת
חיים טט
אני מאמין שטראמפ כבר שלח התנצלות, כי ישראל מחר תיסוג מכמה עמדות בלבנון, השיחות מחר ימשיכו, מהנקודה בה הפסיקו היום, האיראנים נצחו בגדול, שלא ימכרו לכם שקרים, תראו מחר השיחות משום מה ממשיכות, כי ישראל תבצע נסיגה וטראמפ התנצל.
תם עידן נתניהו סוכן קטארי !
צריך לאיים עם נשק גרעיני על קטאר ואירן ביבי יא חביבי עשרות מיליארדים עלה לנו מפעל הטכסטיל חולצות יפות תשתמש בהן
יש את השם יתברך יטפל בכל המדינות העוינות לישראל . אחת אחת אין עוד מלבדו ☝️
הלואי וקאטר ואיראן יפציצו אחת את השנייה עד הסוף המר
האסטרטגיה של המשטר באיראן היא לתקןף את כל מדינות המפרץ הערביות שיש בהן בסיסים אמריקאים או לחילופין כסף איראני מוקפא בבנקים, זה מה שגרם למדינות המפרץ להתקפל ולחזןר בהן אבל הנה עכשיו קאטר מקבלת כגמולה
קאטר היא מקור כל התעמולה האנטישמית הממומנת באזור ובמערב, תזכרו איך האופוזיציה תקפה את נתניהו כשהוא תקף בבירת קאטר את הנהגת חמאס, ובזכות אומץ הלב שלו הניע תהליך מדיני שלחץ את הקאטרים ללחןץ על חמאס לשחרר את כל החטופים
אני מאמין שטראמפ כבר שלח התנצלות, כי ישראל מחר תיסוג מכמה עמדות בלבנון, השיחות מחר ימשיכו, מהנקודה בה הפסיקו היום, האיראנים נצחו בגדול, שלא ימכרו לכם שקרים, תראו מחר השיחות משום מה ממשיכות, כי ישראל תבצע נסיגה וטראמפ התנצל.
שחררו יש הסכם צהל מתקפל מלבנון חחחחח ניצחון מוחלט
היידה
מעולה מתחילים
הלוואי חיסלו איזה בכיר אירני
מגיע להם!!!! הם תמכו בפייק הסכם שיסבלו
הנה זה מתחיל
הללויה
אכלו הרבה אושפלו ומישהו תקע דם נוד אשששש
שמחחחח
הלוואי השאלה היכן ומי פיצץ ??
היידההההההה