התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
אמרו חתמו על הסכם שלום,מה קורה?
נשארו עוד כמה בינינים עומדים צריך. לשטח אותם
אמרו חתמו על הסכם שלום,מה קורה?
נשארו עוד כמה בינינים עומדים צריך. לשטח אותם