רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

"דילול האורניום" ומיליארדים לשיקום: אלו סעיפי ההסכם עם איראן

icon-msg
60 תגובות
מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני

איראן דורשת נסיגה מלאה של צהל מלבנון , נסיגה מלאה בהמשך גם מעזה . טראמפ הפך צד . 😃 האם ביבי ימשיך להכנע לאמרקאים ? 🐰 תכף הם ידרשו גם מדינה פלסטינאית ...מה אחר כך ?

מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני

לנתק את היחסים עם ארצות הברית . צריך להבין שדברים מישתנים ולפעמים מי שיהיה אתמול אוהב היום אויב .

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????

1
מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
מיקי מדמון
מיקי מדמון

בקיצור עובדים על טראמפ האהבל בעניים. מצצו לו את הכל

Omri Dotan
Omri Dotan

אנחנו בישראל מבינים טוב מאוד מה זה הסכם עם המשטר האיראני, שהם רוצחים ומממנים טרור גלובאלי. זה אתם האמריקאים שלא מבינים וחושבים שאתם יודעים הכל.

מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
שבתאי וייר
שבתאי וייר

ניראה לי שטרמפ ביקר בסין החדירו לו משהו למוח הבן אדם ירד מהפסים

1
מוטי  ביטון
מוטי ביטון

קיבלת את איראן על מגש מביבי והרסת הכל ליצן

1
אבי ששון
אבי ששון

תגיד ביבי מה עשיתה שלוש שנים מלחמות הרסת הכול ועכשיו טרמפ זרק אותנו לים

1
אבי ששון
אבי ששון

זה הסכם כניעה אני מזיע מבושה

1
אנונימיסט ששש 🤫
אנונימיסט ששש 🤫

טראמפ, אני רק שאלה, מי אלוהים ייקח אותך???

2
מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
גן עדן
גן עדן

וואלה ביבי עשה טעות שעירב אותו

1
316 616
316 616

5/7

איריס דרור
איריס דרור

טראמפ עבד עלינו חברה לא להסכים להסכם חכה. טראמפ אנחנו. נגיע אלך וחסל המבין יבין

1
ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

כל האופוזיציה תתאחד סביב אייזנקוט לקראת הבחירות תרשמו ימים יגידו ☝️

dalia saado
dalia saado

הבן אדם חוצפן על גבול הטימטום הגבול שלו במקסיקו שניכנסים מהגרים ולא טרוריסטים הם יורים עלים בלי חשבון ולנו הוא אומר לא צריך להרוג את החיזבללה אפוא ההגיון שלו? אם יש כזה ביכלל

ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

ליכודניקים תרשמו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט ניפגש בקלפי . תם עידן השחיתות .

חיים טט
חיים טט

מעניין איך ביבי ימכור לעם היושב בציון, את הפארסה הזו, על הפסקת הלחימה בחיזבאללה נסיגה והפקרת תושבי הצפון לגורלם, האם בעבור בצע כסף, או נחמדות לאדון, ננהג בניגוד להיגיון???

ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

תם עידן נתניהו סופית !

dalia saado
dalia saado

לא הבנתי אנחנו נכנסנו למילחמה ביגלל האורניום ןהטילים את מי מעניין מיצרי הורמוז ניכנס הבן אדם ומיישר את הטרוריטים עוד יותר מימה שהיו

רק ביבי המלך jo
רק ביבי המלך jo

"שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי" ביבי חייב לפוצץ את העסקה הרעה הזאת לסיים את החברות עם ארצות הברית ולקרוע את איראן בכל הכוח עד הסוף או שנמצא את עצמנו מותקפים בפצצות אטום בעוד כמה שנים

לעולם עוד עוד
לעולם עוד עוד

הזוי הסכם עם אחד שמת

חיים טט
חיים טט

,טראמפ מוכר את העתיד לטובת ההווה, שלום עכשיו בגרסה אמריקאית, אכול ושתה והעתיד... לא מעניין, הרי ברור שמההסכם הזה תצא פצצה גרעינית או שחזור למילחמה, קשה יותר בעתיד, כולם רואים את זה חוץ מטראמפ, שרואה רק את הכסף שיזרום עכשיו, אין לא ראיה אסטרטגית. חבל!!!

ח ל
ח ל

טראמפ לשכנה של אירן פקיסטן לפי שמועות יש גם אטום אז למה שלא יהיה להם. על בסיס החלטת הטילים

פנינה דוד
פנינה דוד

עוד כמה ימים יקח את המשחתות שלו, נשארנו לבד בזירות בוערות, טראמפ הכי גרוע יצא

Oo Oo
Oo Oo

הנאצ' הזה מתכונן לאולימפיאדה 2028 , הדולר ירד. הכלכלה שבאמת קורסת זה של ארצות הברית או שיבוא הגיבור אילון מאסק .