"דילול האורניום" ומיליארדים לשיקום: אלו סעיפי ההסכם עם איראן
60 תגובות
מוטי אשקלוני
איראן דורשת נסיגה מלאה של צהל מלבנון , נסיגה מלאה בהמשך גם מעזה .
טראמפ הפך צד . 😃
האם ביבי ימשיך להכנע לאמרקאים ? 🐰
תכף הם ידרשו גם מדינה פלסטינאית ...מה אחר כך ?
מוטי אשקלוני
לנתק את היחסים עם ארצות הברית . צריך להבין שדברים מישתנים ולפעמים מי שיהיה אתמול אוהב היום אויב .
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
מיקי מדמון
בקיצור עובדים על טראמפ האהבל בעניים. מצצו לו את הכל
Omri Dotan
אנחנו בישראל מבינים טוב מאוד מה זה הסכם עם המשטר האיראני, שהם רוצחים ומממנים טרור גלובאלי. זה אתם האמריקאים שלא מבינים וחושבים שאתם יודעים הכל.
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
שבתאי וייר
ניראה לי שטרמפ ביקר בסין החדירו לו משהו למוח הבן אדם ירד מהפסים
מוטי ביטון
קיבלת את איראן על מגש מביבי והרסת הכל ליצן
אבי ששון
תגיד ביבי מה עשיתה שלוש שנים מלחמות הרסת הכול ועכשיו טרמפ זרק אותנו לים
אבי ששון
זה הסכם כניעה אני מזיע מבושה
אנונימיסט ששש 🤫
טראמפ, אני רק שאלה, מי אלוהים ייקח אותך???
מוטי אשקלוני הגיב/ה תגובה אחת
גן עדן
וואלה ביבי עשה טעות שעירב אותו
316 616
5/7
איריס דרור
טראמפ עבד עלינו חברה לא להסכים להסכם חכה. טראמפ אנחנו. נגיע אלך וחסל המבין יבין
ישראל במלחמה על הבית
כל האופוזיציה תתאחד סביב אייזנקוט לקראת הבחירות
תרשמו
ימים יגידו
☝️
dalia saado
הבן אדם חוצפן על גבול הטימטום הגבול שלו במקסיקו שניכנסים מהגרים ולא טרוריסטים הם יורים עלים בלי חשבון ולנו הוא אומר לא צריך להרוג את החיזבללה אפוא ההגיון שלו? אם יש כזה ביכלל
ישראל במלחמה על הבית
ליכודניקים תרשמו !
ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל
גדי אייזנקוט
ניפגש בקלפי .
תם עידן השחיתות .
חיים טט
מעניין איך ביבי ימכור לעם היושב בציון, את הפארסה הזו, על הפסקת הלחימה בחיזבאללה נסיגה והפקרת תושבי הצפון לגורלם, האם בעבור בצע כסף, או נחמדות לאדון, ננהג בניגוד להיגיון???
ישראל במלחמה על הבית
תם עידן נתניהו
סופית !
dalia saado
לא הבנתי אנחנו נכנסנו למילחמה ביגלל האורניום ןהטילים את מי מעניין מיצרי הורמוז ניכנס הבן אדם ומיישר את הטרוריטים עוד יותר מימה שהיו
רק ביבי המלך jo
"שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי" ביבי חייב לפוצץ את העסקה הרעה הזאת לסיים את החברות עם ארצות הברית ולקרוע את איראן בכל הכוח עד הסוף או שנמצא את עצמנו מותקפים בפצצות אטום בעוד כמה שנים
לעולם עוד עוד
הזוי הסכם עם אחד שמת
חיים טט
,טראמפ מוכר את העתיד לטובת ההווה, שלום עכשיו בגרסה אמריקאית, אכול ושתה והעתיד... לא מעניין, הרי ברור שמההסכם הזה תצא פצצה גרעינית או שחזור למילחמה, קשה יותר בעתיד, כולם רואים את זה חוץ מטראמפ, שרואה רק את הכסף שיזרום עכשיו, אין לא ראיה אסטרטגית. חבל!!!
ח ל
טראמפ לשכנה של אירן פקיסטן לפי שמועות יש גם אטום אז למה שלא יהיה להם. על בסיס החלטת הטילים
פנינה דוד
עוד כמה ימים יקח את המשחתות שלו, נשארנו לבד בזירות בוערות, טראמפ הכי גרוע יצא
Oo Oo
הנאצ' הזה מתכונן לאולימפיאדה 2028 , הדולר ירד. הכלכלה שבאמת קורסת זה של ארצות הברית או שיבוא הגיבור אילון מאסק .
איראן דורשת נסיגה מלאה של צהל מלבנון , נסיגה מלאה בהמשך גם מעזה . טראמפ הפך צד . 😃 האם ביבי ימשיך להכנע לאמרקאים ? 🐰 תכף הם ידרשו גם מדינה פלסטינאית ...מה אחר כך ?
לנתק את היחסים עם ארצות הברית . צריך להבין שדברים מישתנים ולפעמים מי שיהיה אתמול אוהב היום אויב .
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט שניגנתם כל המלחמה על גבם של משפחות הנרצחים והחטופים ????
בקיצור עובדים על טראמפ האהבל בעניים. מצצו לו את הכל
אנחנו בישראל מבינים טוב מאוד מה זה הסכם עם המשטר האיראני, שהם רוצחים ומממנים טרור גלובאלי. זה אתם האמריקאים שלא מבינים וחושבים שאתם יודעים הכל.
ניראה לי שטרמפ ביקר בסין החדירו לו משהו למוח הבן אדם ירד מהפסים
קיבלת את איראן על מגש מביבי והרסת הכל ליצן
תגיד ביבי מה עשיתה שלוש שנים מלחמות הרסת הכול ועכשיו טרמפ זרק אותנו לים
זה הסכם כניעה אני מזיע מבושה
טראמפ, אני רק שאלה, מי אלוהים ייקח אותך???
וואלה ביבי עשה טעות שעירב אותו
5/7
טראמפ עבד עלינו חברה לא להסכים להסכם חכה. טראמפ אנחנו. נגיע אלך וחסל המבין יבין
כל האופוזיציה תתאחד סביב אייזנקוט לקראת הבחירות תרשמו ימים יגידו ☝️
הבן אדם חוצפן על גבול הטימטום הגבול שלו במקסיקו שניכנסים מהגרים ולא טרוריסטים הם יורים עלים בלי חשבון ולנו הוא אומר לא צריך להרוג את החיזבללה אפוא ההגיון שלו? אם יש כזה ביכלל
ליכודניקים תרשמו ! ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל גדי אייזנקוט ניפגש בקלפי . תם עידן השחיתות .
מעניין איך ביבי ימכור לעם היושב בציון, את הפארסה הזו, על הפסקת הלחימה בחיזבאללה נסיגה והפקרת תושבי הצפון לגורלם, האם בעבור בצע כסף, או נחמדות לאדון, ננהג בניגוד להיגיון???
תם עידן נתניהו סופית !
לא הבנתי אנחנו נכנסנו למילחמה ביגלל האורניום ןהטילים את מי מעניין מיצרי הורמוז ניכנס הבן אדם ומיישר את הטרוריטים עוד יותר מימה שהיו
"שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי" ביבי חייב לפוצץ את העסקה הרעה הזאת לסיים את החברות עם ארצות הברית ולקרוע את איראן בכל הכוח עד הסוף או שנמצא את עצמנו מותקפים בפצצות אטום בעוד כמה שנים
הזוי הסכם עם אחד שמת
,טראמפ מוכר את העתיד לטובת ההווה, שלום עכשיו בגרסה אמריקאית, אכול ושתה והעתיד... לא מעניין, הרי ברור שמההסכם הזה תצא פצצה גרעינית או שחזור למילחמה, קשה יותר בעתיד, כולם רואים את זה חוץ מטראמפ, שרואה רק את הכסף שיזרום עכשיו, אין לא ראיה אסטרטגית. חבל!!!
טראמפ לשכנה של אירן פקיסטן לפי שמועות יש גם אטום אז למה שלא יהיה להם. על בסיס החלטת הטילים
עוד כמה ימים יקח את המשחתות שלו, נשארנו לבד בזירות בוערות, טראמפ הכי גרוע יצא
הנאצ' הזה מתכונן לאולימפיאדה 2028 , הדולר ירד. הכלכלה שבאמת קורסת זה של ארצות הברית או שיבוא הגיבור אילון מאסק .