דני אלגרט: "אחי הוצא להורג בשבי חמאס במהלך חקירה כי גמגם"
13 תגובות
מוטי ביטון
מי שהלך לפולטיקה שלא יצפה ליחס של אח חטוף אלא כפולטקאי נגמר המשחקים , וכמו שאתם מתייחסים להורים חטופים מהצד השני אותו יחס תקבלו
H Ha
אתה צודק !
ביביבי ביביבי
אחיך זיכרונו לברכה, אבל אתה מאשים את כולם חוץ ממי שצריך, רצית להיות, בכנסת אז די הרבה נרצחו ונהרגו והרבה הלכו ממשפחות שלהם, גם לי נרצחו בפיגועים בני משפחה קרובים, בטח אז זה לא דיבר אליך בכלל
אריק אריק
חלס להאשים את בן גביר וביבי.. הוא נרצח כי המחבלים הם בניזו נות חסרי מוסר אלוהים ומצפון ומבסיבה הזאת אם יכלו.. היו רוצחים את כולנו. ימין ושמאל לא עניין אותם. משתתף בצערכם. זה צער כולנו. כל העם. אבל אל תהיה אדיוט שימושי של השמאל,!
סיני 💜
והמצחיק שדווקא השמאל שהסביר למחבלים שיש מסיבה בנובה ותכנן הכל עם המחבלים שיוכלו לטבוח חופשי ולשרוף ולהנעים את זמנם בהחדרות לבנות שבאו מוכנות בלבוש כמעט בלי החלק העליון פתאום הם יש להם רעיון טימטומי לשים אנשים שמאלנים שמואשמים במסירת יהודים לטבח שהם יחליטו
אבי הצדיק
תאשים את הממשלה הקודמת שהכניסו נוקבות לעוטף לעבודה אך הם ידעו איפה גר כול אחד ואיזה כל ב יש לו ומאיפה נכנסים ומאיפה יוצאים משם שיתחילו לחקור עד השביעי
ציון יוסף
ועדת חקירה ממלכתית זה ועדת טיוח של השמאל
Naftali טייבי
ועידת חקירה על יצחק עמית והיועמשית הנוכלת מיארה. על צריך לעשות ועידת חקירה ולכלוא אותם
sonda radio
ממשיך ל ספסר בדם אחיו הנרצח, למען טובות והנאות אישיות . איש בזוי .
יוסי אוחיון
ממורמר עם דיעות אנרכיסטיות. משתמש באסון לפוליטיקה קטנה ובזויה. כמו צנגאוקר וכדו'. חבל. אז בלי אחדות, תמשיכו לפלג, להסית, להילחם, להתמרמר, לתת לאוייב עוד תחמושת. יש לכם מנהיגים מומחים לזה כמו יאיר גולן. הדביל החלול, הנוכל , הערבים ועוד
מי שהלך לפולטיקה שלא יצפה ליחס של אח חטוף אלא כפולטקאי נגמר המשחקים , וכמו שאתם מתייחסים להורים חטופים מהצד השני אותו יחס תקבלו
אתה צודק !
אחיך זיכרונו לברכה, אבל אתה מאשים את כולם חוץ ממי שצריך, רצית להיות, בכנסת אז די הרבה נרצחו ונהרגו והרבה הלכו ממשפחות שלהם, גם לי נרצחו בפיגועים בני משפחה קרובים, בטח אז זה לא דיבר אליך בכלל
חלס להאשים את בן גביר וביבי.. הוא נרצח כי המחבלים הם בניזו נות חסרי מוסר אלוהים ומצפון ומבסיבה הזאת אם יכלו.. היו רוצחים את כולנו. ימין ושמאל לא עניין אותם. משתתף בצערכם. זה צער כולנו. כל העם. אבל אל תהיה אדיוט שימושי של השמאל,!
והמצחיק שדווקא השמאל שהסביר למחבלים שיש מסיבה בנובה ותכנן הכל עם המחבלים שיוכלו לטבוח חופשי ולשרוף ולהנעים את זמנם בהחדרות לבנות שבאו מוכנות בלבוש כמעט בלי החלק העליון פתאום הם יש להם רעיון טימטומי לשים אנשים שמאלנים שמואשמים במסירת יהודים לטבח שהם יחליטו
תאשים את הממשלה הקודמת שהכניסו נוקבות לעוטף לעבודה אך הם ידעו איפה גר כול אחד ואיזה כל ב יש לו ומאיפה נכנסים ומאיפה יוצאים משם שיתחילו לחקור עד השביעי
ועדת חקירה ממלכתית זה ועדת טיוח של השמאל
ועידת חקירה על יצחק עמית והיועמשית הנוכלת מיארה. על צריך לעשות ועידת חקירה ולכלוא אותם
ממשיך ל ספסר בדם אחיו הנרצח, למען טובות והנאות אישיות . איש בזוי .
ממורמר עם דיעות אנרכיסטיות. משתמש באסון לפוליטיקה קטנה ובזויה. כמו צנגאוקר וכדו'. חבל. אז בלי אחדות, תמשיכו לפלג, להסית, להילחם, להתמרמר, לתת לאוייב עוד תחמושת. יש לכם מנהיגים מומחים לזה כמו יאיר גולן. הדביל החלול, הנוכל , הערבים ועוד
איש ממורמר
חבל שלא הלכת במקומו
ממשתתף בצערך