איזה דימיון בין הדברים: משמרות המהפכה נותנים אולטימטום לטראמם והג"ץ נותן אולטימטום חביבי, לא כך?
דוד ציבולסק
😊
Amir Leshem
נמאס מהטימטום הזה כבר. תשבור להם את תחנות הכח שיגששו באפלה כמו עברים
ירמי קפלן
מספיק עם הכתבות האלה כאילו איראן ניצחה הרסו להם את המדינה הם חייב להראות דיפלומטיה תרגעו כל אחד מוציא את השטויות שלו על המקלדת . איזה כוח יש להם בזה שאומרים עדיין לא נכנענו כמו מתאגרף על הריצפה בספירה אומר לא נכנע .
ירמי קפלן
פרק להם את הצורה כל הכתבות האלה מגמתיות הם לא בעמדת כוח תפסיקו לתת להם כוח מודמה
יוסי נקדאי
מרוב איומיםבלי תכלית האירנים לא מפחדים.
מיכל רועה
טראמפ סמרטוט .אפס .האירנים הפכו אותו ללעג.ומגיע לו.
מיכל רועה
טראפ אידיוט.פסיכופת.האירנים עושים ממנו קרקס......
גן עדן
האמת שהאיראנים פה יוצאים הכי תכלסים, טראמפ הולך סחור סחור ולא מגיע להחלטה. בסוף הם יגיעו להחלטה במקומו והוא יאלץ להגיד אמן.( יוצא ממש רע, האיראנים עושים צחוק ממעצמה ובצדק)
זורבה היווני
להמשיך במצור הימי ולחזק אותו עוד יותר עד קריסה כלכלית מוחלטת, ייקח כמה שייקח. לחסום את כל מעברי הגבול היבשתיים בין איראן לעיראק ופקיסטן. השתן עלה להם לראש.
מאיר דדון
כמה מטומטמים יש בעולם...טארמפ זה טראמפ חכם מלידה
גדעון מאור
את הגונדי
גדעון מאור
רק לא להפציץ להם את הכורדי, שיישאר להם מה לאכול
אשר בוזגלו
אם הוא יכנע להם הלכה עליו
גדעון מאור
רק לא להפציץ להם את הכורדי, שלפחות יישאר להם מה לאכול
לי ברגמן
חחחח טראמפ יסמרטוט הורודו אותך על הברכיים בסוף
316 616
28/5
גבי הגובה הגיב/ה תגובה אחת
דנית צצ
ברור שתהיה תקיפה עוצמתית טראמפ חכם
ab sc
המטורפים השיעיים מתחרים בשגעון על המקום הראשון.
מוש תור
זה מה שקורה שמשחקים עם נחש ארסי בסוף הוא מכיש אותך גם אם אתה ענק
שבי מזרחי
לתקוף להוריד את איראן על הברכיים גשרים, גז, נפט ותראו אותם מניחים תפילין ככה נלחמים דון טוק שוטטטטט
אם היה ממשיך בהתקפה לא היה כל הבלאגן הזה.
איזה דימיון בין הדברים: משמרות המהפכה נותנים אולטימטום לטראמם והג"ץ נותן אולטימטום חביבי, לא כך?
😊
נמאס מהטימטום הזה כבר. תשבור להם את תחנות הכח שיגששו באפלה כמו עברים
מספיק עם הכתבות האלה כאילו איראן ניצחה הרסו להם את המדינה הם חייב להראות דיפלומטיה תרגעו כל אחד מוציא את השטויות שלו על המקלדת . איזה כוח יש להם בזה שאומרים עדיין לא נכנענו כמו מתאגרף על הריצפה בספירה אומר לא נכנע .
פרק להם את הצורה כל הכתבות האלה מגמתיות הם לא בעמדת כוח תפסיקו לתת להם כוח מודמה
מרוב איומיםבלי תכלית האירנים לא מפחדים.
טראמפ סמרטוט .אפס .האירנים הפכו אותו ללעג.ומגיע לו.
טראפ אידיוט.פסיכופת.האירנים עושים ממנו קרקס......
האמת שהאיראנים פה יוצאים הכי תכלסים, טראמפ הולך סחור סחור ולא מגיע להחלטה. בסוף הם יגיעו להחלטה במקומו והוא יאלץ להגיד אמן.( יוצא ממש רע, האיראנים עושים צחוק ממעצמה ובצדק)
להמשיך במצור הימי ולחזק אותו עוד יותר עד קריסה כלכלית מוחלטת, ייקח כמה שייקח. לחסום את כל מעברי הגבול היבשתיים בין איראן לעיראק ופקיסטן. השתן עלה להם לראש.
כמה מטומטמים יש בעולם...טארמפ זה טראמפ חכם מלידה
את הגונדי
רק לא להפציץ להם את הכורדי, שיישאר להם מה לאכול
אם הוא יכנע להם הלכה עליו
רק לא להפציץ להם את הכורדי, שלפחות יישאר להם מה לאכול
חחחח טראמפ יסמרטוט הורודו אותך על הברכיים בסוף
28/5
ברור שתהיה תקיפה עוצמתית טראמפ חכם
המטורפים השיעיים מתחרים בשגעון על המקום הראשון.
זה מה שקורה שמשחקים עם נחש ארסי בסוף הוא מכיש אותך גם אם אתה ענק
לתקוף להוריד את איראן על הברכיים גשרים, גז, נפט ותראו אותם מניחים תפילין ככה נלחמים דון טוק שוטטטטט
אפס של גינגי
וואי. הרג אותנו. הטראמפ הזה.
השפן הזה עוד יכנע להם