אף פעם לא מאיימים על שמאלנים כי הם משלהם אם אתה שמאלני ורואה מה שכתבתי הלילה תקבל סרטן בגרון ויעבור לך דרך כל הגוף בגרוגרות שמהכאב יתחזק לכם במשפחה הניוון השרירי במוח ותוך שבוע נתבשר בשורות טובות שכולכם נהרגתם☠️💩
H Ha
מי מופתע ?
Oo Oo
זאת לא מלחמת אזרחים, אלא טיהור ב ו ג די ם! צו השעה מלחמת חומרה בקפלן ורשויות מושחתות עוכרות ישראל. סיימנו עם גטו!
יוסף יוספי
שנאה קנאה ושליטה ולהפחיד זהו לשוןבלע
גימי ימני ציוני
כל הכתבות האלה נגד אנשי הימין הם אך ורק על יידי השמאלנים הבזויים שחיים פה עוכרי ישראל והדמוקרטים יותר גרועים מחמאס הכל קורה בעולם בגללם
Oo Oo
רמטכל זבל הדיח עוד לוחם ציוני
Oo Oo
הצבא בפועל עושה הכל כדי שיהודי לא יפלשו ויפגע הפלישתי עושה כלום בשביל שפלשתי יפלוש ופולש
Oo Oo
אם שערה אחת תיפול מראשו נקדים את חזון אחרית הימים ⛽
Oo Oo
זה חבר אמת טראמפ? למה לא עוצר ארגוני טרור ולא מטיל סנקציות על אוטו אנטישמים
Oo Oo
קפלן חלאות להילחם בהם
,שושו השועל
חבל שלא היה טבח ברצועת עזה המלחמה הייתה נגמרת מזמן
אבי הצדיק
אתמול ההיתי אם בן גביר אחלה בן גביר שתינו בירה
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק
רוב העם חושב ש עזה ויוש ולבנון צריכים להיות מושמדים עד היסוד הכל שטוח
אבי הצדיק
שתלכו כפרה כול שונאי בן גביר בארץ ובעולם אותו אנטישמים אתם
זה שבארצות הברית יש אירגון כזה הזיה
אף פעם לא מאיימים על שמאלנים כי הם משלהם אם אתה שמאלני ורואה מה שכתבתי הלילה תקבל סרטן בגרון ויעבור לך דרך כל הגוף בגרוגרות שמהכאב יתחזק לכם במשפחה הניוון השרירי במוח ותוך שבוע נתבשר בשורות טובות שכולכם נהרגתם☠️💩
מי מופתע ?
זאת לא מלחמת אזרחים, אלא טיהור ב ו ג די ם! צו השעה מלחמת חומרה בקפלן ורשויות מושחתות עוכרות ישראל. סיימנו עם גטו!
שנאה קנאה ושליטה ולהפחיד זהו לשוןבלע
כל הכתבות האלה נגד אנשי הימין הם אך ורק על יידי השמאלנים הבזויים שחיים פה עוכרי ישראל והדמוקרטים יותר גרועים מחמאס הכל קורה בעולם בגללם
רמטכל זבל הדיח עוד לוחם ציוני
הצבא בפועל עושה הכל כדי שיהודי לא יפלשו ויפגע הפלישתי עושה כלום בשביל שפלשתי יפלוש ופולש
אם שערה אחת תיפול מראשו נקדים את חזון אחרית הימים ⛽
זה חבר אמת טראמפ? למה לא עוצר ארגוני טרור ולא מטיל סנקציות על אוטו אנטישמים
קפלן חלאות להילחם בהם
חבל שלא היה טבח ברצועת עזה המלחמה הייתה נגמרת מזמן
אתמול ההיתי אם בן גביר אחלה בן גביר שתינו בירה
רוב העם חושב ש עזה ויוש ולבנון צריכים להיות מושמדים עד היסוד הכל שטוח
שתלכו כפרה כול שונאי בן גביר בארץ ובעולם אותו אנטישמים אתם