שולמית פילומעניין שהדולר והאירו יורדים והכל עולה. הרי שהכל נמכר לפי השערים הללו היות וכך הדלק וכל הסחורות צריכים לרדת ולא עלות זה מה שהיה כל השנים וכיום הפוך.
מעניין שהדולר והאירו יורדים והכל עולה. הרי שהכל נמכר לפי השערים הללו היות וכך הדלק וכל הסחורות צריכים לרדת ולא עלות זה מה שהיה כל השנים וכיום הפוך.
ארה״ב נחלשת.
ק.ש.ק.ש ן