נו ביבי00טים זה המשילות של בן דביל לביטחון לאומי???
הפיה הטובה
ריבונו של עולם כואב הלב איזה יום קשה יהי זכרו ברוך ת.נ.צ.ב. ה איפה כל מפריחי היונים לעזה המנותקים שסבורים שניתן לעשות שלום איתם
אלי הרשקוביץ
איפה אירגוני השמאל.ימח דמם שיגידו שאנו עם כובש.ערבים עם ת.ז כחולה שמבצעים פיגועים נגד יהודים.ואני שואל יש אמונה בחלאות אדם האלו.כל מי שמעסיק ערבי.לעשות חרם על העסק שלו
חלאות אדם.רוצחים
נו ביבי00טים זה המשילות של בן דביל לביטחון לאומי???
ריבונו של עולם כואב הלב איזה יום קשה יהי זכרו ברוך ת.נ.צ.ב. ה איפה כל מפריחי היונים לעזה המנותקים שסבורים שניתן לעשות שלום איתם
איפה אירגוני השמאל.ימח דמם שיגידו שאנו עם כובש.ערבים עם ת.ז כחולה שמבצעים פיגועים נגד יהודים.ואני שואל יש אמונה בחלאות אדם האלו.כל מי שמעסיק ערבי.לעשות חרם על העסק שלו
יימאס שמם במהרה
שימשיכו עוד מרעילי הבארות להרעיל על היהודים