זה לא נראה ככה בשטח. כאן זה נראה כאילו טראמפ הוא שמכתיב את ההתנהלות בישראל בכלל ובצפון בפרט
ויצמן סבטן
אסור לסגת מיגבול לבנון עד שיוסר האיום חיזבלאלה פוקסי אירני מלבנון ואחרי העסקה המדיני ישאר כח" צבא אמרקאי בגבול לבנון ויעסה פיקוח בדרום לבנון לא חימוש, ולא מנהרות ,ולא אנשי חיזאבאלה על הגבול ולהחתים את לבנון על האסקם שלא יהיה ירי מילבנון לישראל
g y
אם אחרי מלחמה כזאת ישראל לא תרחיב את שאחי ההתיישבות שלה והמפה הגאוגרפית שלה- אין לה זכות להתקיים יותר
ישראל במלחמה על הבית
אל תדאג ביבי
גם לחשבונות שלכם בפנמה עוד יחקרו ויגיעו !
ימים יגידו ☝️
ישראל במלחמה על הבית
תם עידן נתניהו סופית !
ואחרי הבחירות בע״ה
מפלגת הליכוד תימחק !
ישראל במלחמה על הבית
אין לי צורך בראש ממשלה שיודע אנגלית .
יש לי צורך בראש ממשלה ישר הגון ושדבק בערכים שקיבל בבית .
ביבי דיבר אנגלית טראמפ הפך אותו לחייל שלו .
אני מעדיף ראש ממשלה ישר ושלא יידע אנגלית רק עברית היום יש מתורגמנים .
עם ישראל חי
רק אייזנקוט !
🫡
יוסף רוזלסקי הגיב/ה תגובה אחת
רק ביבי לכלא jo
ממשלת ימין מלא מלא היא ממשלת אסון. אסון וזדון
אחים לחשק
אייזנקוט עם אנגלית של מאבטח ביוחננוף
הצג את כל 2 התגובות
ישראל במלחמה על הבית
ממשלת הטפווו טפוווו טפוווו עליכם !
ישראל במלחמה על הבית
תם עידן נתניהו סופית !
העם הבין בדיוק אם מי יש לו עסק !
zeev alperovitch
איפה אשפז את שרה ? היא לא השתתפה בישיבה
ישראל במלחמה על הבית
חנינה הוא רוצה .
תעמוד למשפט כמו גבר יא פחדן אתה לא שונה מאף עבריין שמואשם .
ישראל במלחמה על הבית
אני מצפה ליום שאייזנקוט יהיה ראש הממשלה ויבטל לכם לכל העכברים שמסתתרים מאחורי חוק חסינות .
שיבטל את החוק ויתחילו לחקור אתכם אחד אחד .
ושתעמדו לדין על השחיתות שלכם שריסקה את האזרחים .ושמה פס על החיילים .
יומכם יגיע ותעמדו לדין !
אף אחד לא ירחם עליכם .
ישראל במלחמה על הבית
מכר אותנו לקטאר ולחמאס
תם עידן נתניהו !
מגדל בכנסת ארגון פשע !
ישראל במלחמה על הבית
ראש ממשלה ?
איזה ראש ממשלה
ואיזה בטיח
זה סוכן קטארי זה .
יוסי גל
דיבורים ועוד דיבורים!תנו לצה"ל לנצח
מיליק ניצן
בקיצור,
כמעט שלוש שנים עברו וכלום לא השתנה וכלום לא למדתם.
אביב מסרט
שתי חלאות מעניין אותם בזנז הלוואי אמריקה שתקבל מכה שלו תתאורר עליה
אביב מסרט
כלב של טראמפ ביבי בטחון בטחון סתם חלא
א א
הם מודיעים כל כמה שעות שצהל ישאר בלבנון כדי ש א' יוכלו קודם לגרום לטראמפ לחשוב פעמיים ו ב' יוכלו להטיל את האחריות על טראמפ במקרה שיחליט שנצא מלבנון. מי שבאמת בטוח בעצמו, לא מוציא את אותה הצהרה שוב ושוב בכל יום.
Oo Oo
הם יתקפו אותנו באטום בסוף וארהב תקבל אירוע גדול יותר מ11/9
מאירה חביב
תעמדו במילה לא כמו טראמפ כל חמש דקות משהו אחר
Oo Oo
בנט חלאה אויב
Oo Oo
אין אמון אתם אשמים במה שקרה אחרי 7.10! כל מה שקרה אחרי לא ניתן להאשים אחרים!
זה לא נראה ככה בשטח. כאן זה נראה כאילו טראמפ הוא שמכתיב את ההתנהלות בישראל בכלל ובצפון בפרט
אסור לסגת מיגבול לבנון עד שיוסר האיום חיזבלאלה פוקסי אירני מלבנון ואחרי העסקה המדיני ישאר כח" צבא אמרקאי בגבול לבנון ויעסה פיקוח בדרום לבנון לא חימוש, ולא מנהרות ,ולא אנשי חיזאבאלה על הגבול ולהחתים את לבנון על האסקם שלא יהיה ירי מילבנון לישראל
אם אחרי מלחמה כזאת ישראל לא תרחיב את שאחי ההתיישבות שלה והמפה הגאוגרפית שלה- אין לה זכות להתקיים יותר
אל תדאג ביבי גם לחשבונות שלכם בפנמה עוד יחקרו ויגיעו ! ימים יגידו ☝️
תם עידן נתניהו סופית ! ואחרי הבחירות בע״ה מפלגת הליכוד תימחק !
אין לי צורך בראש ממשלה שיודע אנגלית . יש לי צורך בראש ממשלה ישר הגון ושדבק בערכים שקיבל בבית . ביבי דיבר אנגלית טראמפ הפך אותו לחייל שלו . אני מעדיף ראש ממשלה ישר ושלא יידע אנגלית רק עברית היום יש מתורגמנים . עם ישראל חי רק אייזנקוט ! 🫡
ממשלת ימין מלא מלא היא ממשלת אסון. אסון וזדון
אייזנקוט עם אנגלית של מאבטח ביוחננוף
ממשלת הטפווו טפוווו טפוווו עליכם !
תם עידן נתניהו סופית ! העם הבין בדיוק אם מי יש לו עסק !
איפה אשפז את שרה ? היא לא השתתפה בישיבה
חנינה הוא רוצה . תעמוד למשפט כמו גבר יא פחדן אתה לא שונה מאף עבריין שמואשם .
אני מצפה ליום שאייזנקוט יהיה ראש הממשלה ויבטל לכם לכל העכברים שמסתתרים מאחורי חוק חסינות . שיבטל את החוק ויתחילו לחקור אתכם אחד אחד . ושתעמדו לדין על השחיתות שלכם שריסקה את האזרחים .ושמה פס על החיילים . יומכם יגיע ותעמדו לדין ! אף אחד לא ירחם עליכם .
מכר אותנו לקטאר ולחמאס תם עידן נתניהו ! מגדל בכנסת ארגון פשע !
ראש ממשלה ? איזה ראש ממשלה ואיזה בטיח זה סוכן קטארי זה .
דיבורים ועוד דיבורים!תנו לצה"ל לנצח
בקיצור, כמעט שלוש שנים עברו וכלום לא השתנה וכלום לא למדתם.
שתי חלאות מעניין אותם בזנז הלוואי אמריקה שתקבל מכה שלו תתאורר עליה
כלב של טראמפ ביבי בטחון בטחון סתם חלא
הם מודיעים כל כמה שעות שצהל ישאר בלבנון כדי ש א' יוכלו קודם לגרום לטראמפ לחשוב פעמיים ו ב' יוכלו להטיל את האחריות על טראמפ במקרה שיחליט שנצא מלבנון. מי שבאמת בטוח בעצמו, לא מוציא את אותה הצהרה שוב ושוב בכל יום.
הם יתקפו אותנו באטום בסוף וארהב תקבל אירוע גדול יותר מ11/9
תעמדו במילה לא כמו טראמפ כל חמש דקות משהו אחר
בנט חלאה אויב
אין אמון אתם אשמים במה שקרה אחרי 7.10! כל מה שקרה אחרי לא ניתן להאשים אחרים!
מפוטרים 🫵