אברהם ברזיּליזיבי חתיכת מפגר מיראה אייך האמריקאים מלקקים לאיראן אייפה אתה תיתבייש ולך כבר הביתה או לכלאמארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
Smack -~אמריקה כבר לא הבוס של העולם, סין היא המדינה השולטת. תנו לסין את התואר. 🇨🇳 👑 🫴a a הגיב/ה תגובה אחת
ראש הממשלה "אני משוחח עם הנשיא טראמפ כמעט על בסיס יומיומי". על הכניעה של מדינת ישראל
זיבי חתיכת מפגר מיראה אייך האמריקאים מלקקים לאיראן אייפה אתה תיתבייש ולך כבר הביתה או לכלא
לשרוף כל מוסל מי אירני שיעי
נו זב שקוף אוכלי ישראל שהשם ישלם לכם אמן
פגישות בלי סוף ,ואיראן אומרת את המילה האחרונה
השם יתברך ישלם לכם מי שפוגע בישראל חשבונות שמיים במהרה
חלאות
נראה לו שפרסים יוותרו על כסף ?
אמריקה כבר לא הבוס של העולם, סין היא המדינה השולטת. תנו לסין את התואר. 🇨🇳 👑 🫴
תם עידן נתניהו !