רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי
ליה ויין - קשבת לענייני העולם הערבי

החלה הפגישה בין ארה"ב לאיראן: "לא יהיו דמי מעבר בהורמוז"

icon-msg
14 תגובות
AVI AVI
AVI AVI

ראש הממשלה "אני משוחח עם הנשיא טראמפ כמעט על בסיס יומיומי". על הכניעה של מדינת ישראל

אברהם ברזיּלי
אברהם ברזיּלי

זיבי חתיכת מפגר מיראה אייך האמריקאים מלקקים לאיראן אייפה אתה תיתבייש ולך כבר הביתה או לכלא

מארק שניידר
מארק שניידר הגיב/ה תגובה אחת
חיים הראל
חיים הראל

לשרוף כל מוסל מי אירני שיעי

2
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

נו זב שקוף אוכלי ישראל שהשם ישלם לכם אמן

1
Avi Abraham
Avi Abraham

פגישות בלי סוף ,ואיראן אומרת את המילה האחרונה

1
Gila Ly
Gila Ly

השם יתברך ישלם לכם מי שפוגע בישראל חשבונות שמיים במהרה

4
Gila Ly
Gila Ly

חלאות

3
דרומי ...
דרומי ...

נראה לו שפרסים יוותרו על כסף ?

2
Smack  -~
Smack -~

אמריקה כבר לא הבוס של העולם, סין היא המדינה השולטת. תנו לסין את התואר. 🇨🇳 👑 🫴

3
a a
a a הגיב/ה תגובה אחת
ישראל  במלחמה על הבית
ישראל במלחמה על הבית

תם עידן נתניהו !

שמעון בליטי
שמעון בליטי הגיב/ה תגובה אחת