רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
אבי הצדיק
למה להשאיר שם מלא לשחרר אותם מי הכניס נוקבות לעוטף לפיד בנט והתושבים מתנו להם הכול חשבו שהם בני אדם גילו שט ן
H Ha הגיב/ה תגובה אחת
יעל וואיה
במדינה שלנו ים ראש ממשלה שלנו ע בריין מניאק חלאת אדם ביטחון רק למתנחלים ולנערי הגבעות מצידו שהקיבוצים יעלמו לו מהחיים כי 7.10 התאריך הזה לא נגע בו לא בממשלת העבדים שלו ולא בחרדים אוכלי החינם
הצג את כל 2 התגובות
דנה וקנין
מה לצמצם לא למדתם כלום חסר לכם חיילים יש מספיק בישיבות קחו משם
מריו זלקינד
רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
חזרנו ל6/10 !!!!! ממשלה פח אשפה!!!!
רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי
למה להשאיר שם מלא לשחרר אותם מי הכניס נוקבות לעוטף לפיד בנט והתושבים מתנו להם הכול חשבו שהם בני אדם גילו שט ן
במדינה שלנו ים ראש ממשלה שלנו ע בריין מניאק חלאת אדם ביטחון רק למתנחלים ולנערי הגבעות מצידו שהקיבוצים יעלמו לו מהחיים כי 7.10 התאריך הזה לא נגע בו לא בממשלת העבדים שלו ולא בחרדים אוכלי החינם
מה לצמצם לא למדתם כלום חסר לכם חיילים יש מספיק בישיבות קחו משם
רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי רק ביבי