דודי בן שאני לא צופה בפח הגדול. ועכשיו אני נחשף לעוד גועל מבית הפח הגדול. איכס איזה גועל . באמת שבא לי להקיא
דוד מלולנויה היקרה את צודקת במעט היא פשוט אכפת לה ממנו ודואגת לו לאכול ושלא יהיה לבד אין ואני מאמין משמעות לחיבוקים ביניהם רק מתוך קרבה כאח ואחות
אני לא צופה בפח הגדול. ועכשיו אני נחשף לעוד גועל מבית הפח הגדול. איכס איזה גועל . באמת שבא לי להקיא
בקיצור תוכנית פח עם אנשים פח
מה חשבת שלחת את בעלך לבית שיש נשים סגור מה חשבת לעצמך היצר גודל אין אפוטרופוס על אף אחד
פח הגדול מי בכלל רואה
הבעיה התחיחה כבר כאשר החלטתם שאלירן ילך לתוכנית כזאת. האשמה עליך ועליו ...
נויה היקרה את צודקת במעט היא פשוט אכפת לה ממנו ודואגת לו לאכול ושלא יהיה לבד אין ואני מאמין משמעות לחיבוקים ביניהם רק מתוך קרבה כאח ואחות
טל חרמנית אש
תוכנית זבל שממנה נודף ריח רע של רקבון ערכים ומוסר
התעוררת אחרי 3 חודשים חחחחח