שלו מי בן סעדוןאנ לא מבין למה אתם משחקים סתם בחיילים האלה שכל שני וחמישי יורים על החיילים האלה מה בובות שלכם באמת
אתי לויאיזה גישה שברירית יש לרמטכל " המכהן,לשלוח אותו הביתה,אסור לנו לצאת מלבנון לפני שאנו ממוטטים להם לגמרי את המנהרות עם הטילים והציוד שבו...AVI AVI הגיב/ה תגובה אחת
איריס דרורזמיר הוא מפגר עם תיסמונות דאון מה לא ברור לכםפה בשבילי התגובות של איריס דרור הגיב/ה תגובה אחת
AVI AVIביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ??? ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???
Smack -~מה שתגיד.. הלוחמים אומרים שהם צריכים לבקש אישור מדרג גבוה בכדי לפגוע באיומי תצפית, זה אומר לי מספיק.
אנ לא מבין למה אתם משחקים סתם בחיילים האלה שכל שני וחמישי יורים על החיילים האלה מה בובות שלכם באמת
אני חושב שאיריס צריכה להנהיג את ישראל!!!
בערוץ 14 חולקו כובעים עם הכיתוב. איפה הניצחון המוחלט ???
איזה גישה שברירית יש לרמטכל " המכהן,לשלוח אותו הביתה,אסור לנו לצאת מלבנון לפני שאנו ממוטטים להם לגמרי את המנהרות עם הטילים והציוד שבו...
הרמטכ"ל פועל לפי החלטות הממשלה והעומד בראשה בלבד!!!!
זמיר הוא מפגר עם תיסמונות דאון מה לא ברור לכם
אלופים החיילים שלנו
ביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ??? ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???
לך לעזאזל אתה ונתניהו יחד.
מה שתגיד.. הלוחמים אומרים שהם צריכים לבקש אישור מדרג גבוה בכדי לפגוע באיומי תצפית, זה אומר לי מספיק.
הרמטכ"ל פועל לפי החלטות הממשלה והעומד בראשה בלבד!!!!