רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

דובר צה"ל
דובר צה"ל

הרמטכ"ל בדרום לבנון: "הפסקת האש שברירית"

icon-msg
15 תגובות
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

אנ לא מבין למה אתם משחקים סתם בחיילים האלה שכל שני וחמישי יורים על החיילים האלה מה בובות שלכם באמת

1
פה בשבילי התגובות של איריס דרור
פה בשבילי התגובות של איריס דרור

אני חושב שאיריס צריכה להנהיג את ישראל!!!

AVI AVI
AVI AVI

בערוץ 14 חולקו כובעים עם הכיתוב. איפה הניצחון המוחלט ???

הצג את כל 2 התגובות
אתי לוי
אתי לוי

איזה גישה שברירית יש לרמטכל " המכהן,לשלוח אותו הביתה,אסור לנו לצאת מלבנון לפני שאנו ממוטטים להם לגמרי את המנהרות עם הטילים והציוד שבו...

2
AVI AVI
AVI AVI הגיב/ה תגובה אחת
AVI AVI
AVI AVI

הרמטכ"ל פועל לפי החלטות הממשלה והעומד בראשה בלבד!!!!

2
איריס דרור
איריס דרור

זמיר הוא מפגר עם תיסמונות דאון מה לא ברור לכם

2
פה בשבילי התגובות של איריס דרור
פה בשבילי התגובות של איריס דרור הגיב/ה תגובה אחת
דני ארועתי
דני ארועתי

אלופים החיילים שלנו

1
AVI AVI
AVI AVI

ביביסטים פחדנים שכחתם את הניצחון המוחלט ??? ומה קרה לכפסע מהניצחון המוחלט ???? ואיפה הניצחון המוחלט ???

Smack  -~
Smack -~

לך לעזאזל אתה ונתניהו יחד.

Smack  -~
Smack -~

מה שתגיד.. הלוחמים אומרים שהם צריכים לבקש אישור מדרג גבוה בכדי לפגוע באיומי תצפית, זה אומר לי מספיק.

1
AVI AVI
AVI AVI

הרמטכ"ל פועל לפי החלטות הממשלה והעומד בראשה בלבד!!!!

2