הרמטכ"ל: "חמאס נמצא במצוקה אדירה. למעלה מ-50% מהשטח בידינו"
19 תגובות
הלכה לנו המדינה
המפקד! זה אולי נכון אבל זה לא מה שייעצור את החולדות האלו. אין לי ספק שתתחדש המערכה בעזה. בזמן שאנחנו עסוקים באיראן ולבנון, הם כבר התחדשו ביכולתיהם בתשתיותיהם ובחולדותיהם.
אתי לוי
תפסיקו לבלבל את המוח ולשקר, 0מולנים ארורים ומפגרים.
קיליאן אמבפה
הבעיה ש 50% מהשטח שבידיהם הם יכולים לעשות אותן צרות. אגב. היכונו לרחפנים עם סיב אופטי מעזה. רק שאלה של זמן.
ששי דחליקה
עובדים עלינו בעיניים כנראה השאלה למה
חזום חזום
🤣🤣
מוש תור
איך המצוקה אדירה אם כל יום 600 משאיותנכנסות לעזה אתה עובד עלינו שוב פעם ?!!!!
ביבי משועבד לאומות
הרמטכ"ל בו גד שלא עושה את מה שצריך בלבנון ורוצח חיילנו
משה זילברברג
רבותה רבותה יש מידע שלא צריך להיות מפורסם הפה שהתיר צריך להיות מעתה הפה שאסר מה קשה תנו כבוד לנופלים כולם תבצעו המשימה שהוטלה עליכם בלי קישקושים בכלל
אחת שיודעת
שמענו אתכם רמטכ"ל עבריין ערב 7 באוקטובר אמרתם חמאס מורתע די לשקרים שלכם תעופו מחיינו
אישו רפאל
מחרטטים אותך כמו שחירטטו את קודמך. תפסיק לצאת בהצהרות לתקשורת, אתה מזיק לצהל
רונן אליה
מי שבמצוקה זה אתה🤣💩
Smack -~
מה אני אגיד לך.. מלחמה ארוכה ארגנתם לנו..
ai 730
חרטטו בשטח זה אחר
גן עדן
בסדר עלק מצוקה
מיכל רועה
חמאס לא נמצא בשום מצוקה.חזרנו ל7 באוקטובר?!!!!!!! אידיוט.תתעורר....
ה.מ מ.ה
מצוקה אדירה ?? רומז שלא צריך לממש את פירוקם בהמשך הכיבוש
המפקד! זה אולי נכון אבל זה לא מה שייעצור את החולדות האלו. אין לי ספק שתתחדש המערכה בעזה. בזמן שאנחנו עסוקים באיראן ולבנון, הם כבר התחדשו ביכולתיהם בתשתיותיהם ובחולדותיהם.
תפסיקו לבלבל את המוח ולשקר, 0מולנים ארורים ומפגרים.
הבעיה ש 50% מהשטח שבידיהם הם יכולים לעשות אותן צרות. אגב. היכונו לרחפנים עם סיב אופטי מעזה. רק שאלה של זמן.
עובדים עלינו בעיניים כנראה השאלה למה
🤣🤣
איך המצוקה אדירה אם כל יום 600 משאיותנכנסות לעזה אתה עובד עלינו שוב פעם ?!!!!
הרמטכ"ל בו גד שלא עושה את מה שצריך בלבנון ורוצח חיילנו
רבותה רבותה יש מידע שלא צריך להיות מפורסם הפה שהתיר צריך להיות מעתה הפה שאסר מה קשה תנו כבוד לנופלים כולם תבצעו המשימה שהוטלה עליכם בלי קישקושים בכלל
שמענו אתכם רמטכ"ל עבריין ערב 7 באוקטובר אמרתם חמאס מורתע די לשקרים שלכם תעופו מחיינו
מחרטטים אותך כמו שחירטטו את קודמך. תפסיק לצאת בהצהרות לתקשורת, אתה מזיק לצהל
מי שבמצוקה זה אתה🤣💩
מה אני אגיד לך.. מלחמה ארוכה ארגנתם לנו..
חרטטו בשטח זה אחר
בסדר עלק מצוקה
חמאס לא נמצא בשום מצוקה.חזרנו ל7 באוקטובר?!!!!!!! אידיוט.תתעורר....
מצוקה אדירה ?? רומז שלא צריך לממש את פירוקם בהמשך הכיבוש
זה אמור קודמך וקיבלנו את. ה 7.10
העיקר הדרום החיילים מופקרים כי זה נוח לזמיר הזבל
לא מספיק