זול וקטלני: המאבק של משרד הביטחון ברחפני הסיב האופטי בלבנון
2 תגובות
חזוז חזוז
איך אני שמח שזי בי הורה והנחה, אחרת היינו מחכים 50 דנה שנה שמישהו יתעורר
בגץ עובדים אצל סין ומדינות אויב קומוניסטיות ואחים מוסלמים ומשחררים כל פושע שהוא מסתנן ונותים עסקים ושטחים בחינם על חשבוננו למסתננים מאפריקה
שימו לב שלפני הפסקת האש שארהב כפו על ישראל ועל משרתם ביבי לא היה להם רחפנים עם סיבים מה שאומר שככל הנראה יש פה בגי דה ומשהו מס ריח ככל הנארה בזמן ההפסקות מישהו העביר להם דרך סוריה מי משתמש ברחפנים אלו? אוקראינה ורוסיה אז זה או ארהב או אירופה או רוסיה
איך אני שמח שזי בי הורה והנחה, אחרת היינו מחכים 50 דנה שנה שמישהו יתעורר
שימו לב שלפני הפסקת האש שארהב כפו על ישראל ועל משרתם ביבי לא היה להם רחפנים עם סיבים מה שאומר שככל הנראה יש פה בגי דה ומשהו מס ריח ככל הנארה בזמן ההפסקות מישהו העביר להם דרך סוריה מי משתמש ברחפנים אלו? אוקראינה ורוסיה אז זה או ארהב או אירופה או רוסיה