רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

מערכת חמ״ל
מערכת חמ״ל

זרקו ביצים וקיללו: אירוע חריג בין צעירים למפגינים נגד הממשלה

icon-msg
18 תגובות
סיני 💜💛❤️
סיני 💜💛❤️

יש לנו ברוך השם נערים שישיאו משואה לעצמאות הבא

1
אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

מפגיני השמאל ניתפשו. עם אמלח הטרדות מניות תקיפות של אזרחים אמהות עם ילדים ואף אחד לא ישב בכלא באופן מוזר

2
שמאלן לשעבר
שמאלן לשעבר

מגני אלימות מכל סוג שהיא. הקפלניסטים חירבו את המדינה. טבח קפלן לדיראון עולם

5
H Ha
H Ha

הליכוד והערכים של פעם לא קיימים . מי שיושב היום בממשלה נוגד את הימין האמיתי הליברלי . ביבי חירב את העם

אוריאל ניסן
אוריאל ניסן

אוי ואהוי חסמתם מדינה תקפתם אמא עם ילדים קטנים עם סלע ועכשיו אתם בוכים מבייצים???

3
מארק שניידר
מארק שניידר

מתי ימנים יקחו נשקים ויתחילו לחסל קפלניסטים עד הקפלניסט האחרון לנקות את ישראל מהמוגלה השמאלנית

2
עידו  דוד
עידו דוד הגיב/ה תגובה אחת
H Ha
H Ha

ממשלה פח אשפה !!! קיצוניים דתיים

יוסף מרקוביץ
יוסף מרקוביץ

למה שלא ינחת רחפן על המפגינים נגד הממשלה . אפשר לכוון את הרחפנים על ראשם של המפגינים ?

2
ido tohami
ido tohami

היה שם מישהו עם דגל איראן שמחובר עם דגל ישראל מי הוא אנחנו נמשיך לעשות את זה ולא מפחדים מאף אחד יש לנו את השם וביבי אף אחד לא יכול עלינו פאק קפלן עם ישראל חיי רק ביבי

2
חיי לוי
חיי לוי

מכיר את הגברים אלה עשו את מה שצריך קודם כל הם לא זרקו ביצים על דגל ישראל כנראה השמאל מנסה סתם ליפול על הילדים וגם האנשים שהיו שם קודם כל הוציאו סתם מצלמה והתחילו לצעוק להם דברים ולצלם אותם בלי רשות

5
שרגא זלמנוביץ קפלניסט  מוצהר
שרגא זלמנוביץ קפלניסט מוצהר

אני מגנה כל אלימות נגד מי שמפגין על פי חוק ושומר על הכללים ותנאי הרישיון , ולא פוגע במתקנים של המדינה , אבל וכאן האבל הגדול- ברגע שמפגינים תולים שלטים ענקיים על מתקני ציבור וגורמים להשחתתם ופגיעה בניראות היפה של מבני ומתקני ציבור זה לא תקין

3
Yishay Ben Lulu
Yishay Ben Lulu

המדינה בדרך למלחמת אחים בחסות היועמשית שאמרה אין מחאה וכולי.....

6
E
E

כל הכבוד להם!!! שלב הבא זה לגרופ לשמאלנים להישאר בבית

5
Fuck Hamas
Fuck Hamas

הרגתם עם ההפגנות ללא תועלת האלה. שהיה הפגנות על הכתב אישום העלוב על רצח ימנו ישבתם בבית אבל על רק לא ביבי אתם יודעים לאכול תראש

4
שגיא סגל
שגיא סגל

זה החברה של חמישי נודר שישי שבת דוקר החברה הטובים

1
דורון גמבש
דורון גמבש

הגיע הזמן שמגיבים לצוררים האלו

4
יוסי סבח
יוסי סבח

נמאס מהשמאלנים ההזויים וזאת התוצאה

7