טראמפ: אין צורך למהר לחומרים הגרעיניים באיראן - הם באדמה
16 תגובות
מקס סבג
אידיוט נשאר אידיוט...ממתי למנהרות העמוקות והגדולות האלה יש כניסה אחת?? יש כניסות נוספות בהם השתמשו האירנים וכל מה שרצו הוציאו..450 קילו חומר בקושי טנדר. אחת.
בני פורסעיד
כמה שקרים יש להם גם פצצות גרעני
H Ha
טראמפ קיבל הרבה הרבה כסף מ קטאר
פלמר ברטוס
שקרן .מנסה להכשיר את קופת השרצים בהסכם הכי מטופשהבצולגות ההיסטוריה.על סמך מה הוא מצהיר את ההצהרה הזו הוא מוליך את כל העולם בצורה וודאית אל מלחמה גרעינית וזה יקרה בקרוב מאוד
אילנה אזרזר
מפגר
שלו מי בן סעדון
חחחחח שקרן ובובה דל איראן
××× ××××××
נשיא אפס
james 007
גם המוח שלו קבור מתחת לאדמה
פ פ
איזה אפס
גילי גילי
בעדינות : הברנש הגינגי זקוק למספר שיחות לייצוב הראש.
eliyahu bekhor
אז מתי כן ? אולי גם תעזור לאיראנים להשלים את העבודה ולהרכיב פצצה ?
Bbbgg
ליצן דפוק פחדן
Judah 10
מה שנכון נכון גם סבא שלי קבור מתחת לאדמה אין מה למהר הוא בטח לא יהפוך לפצצה גרעינית
שמעון בליטי
זה חלק ממשחק של המשוגע.לתת להם ביטחון ויעשו שטויות.וככה יוכלו לעקוב אחרי זה
אידיוט נשאר אידיוט...ממתי למנהרות העמוקות והגדולות האלה יש כניסה אחת?? יש כניסות נוספות בהם השתמשו האירנים וכל מה שרצו הוציאו..450 קילו חומר בקושי טנדר. אחת.
כמה שקרים יש להם גם פצצות גרעני
טראמפ קיבל הרבה הרבה כסף מ קטאר
שקרן .מנסה להכשיר את קופת השרצים בהסכם הכי מטופשהבצולגות ההיסטוריה.על סמך מה הוא מצהיר את ההצהרה הזו הוא מוליך את כל העולם בצורה וודאית אל מלחמה גרעינית וזה יקרה בקרוב מאוד
מפגר
חחחחח שקרן ובובה דל איראן
נשיא אפס
גם המוח שלו קבור מתחת לאדמה
איזה אפס
בעדינות : הברנש הגינגי זקוק למספר שיחות לייצוב הראש.
אז מתי כן ? אולי גם תעזור לאיראנים להשלים את העבודה ולהרכיב פצצה ?
ליצן דפוק פחדן
מה שנכון נכון גם סבא שלי קבור מתחת לאדמה אין מה למהר הוא בטח לא יהפוך לפצצה גרעינית
זה חלק ממשחק של המשוגע.לתת להם ביטחון ויעשו שטויות.וככה יוכלו לעקוב אחרי זה
אולי זה באמת הכפיל שלו מדבר כך
איזה איש מעצבן. יאלה לך. לעזזל