רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

‏טראמפ: אין צורך למהר לחומרים הגרעיניים באיראן - הם באדמה

icon-msg
16 תגובות
מקס סבג
מקס סבג

אידיוט נשאר אידיוט...ממתי למנהרות העמוקות והגדולות האלה יש כניסה אחת?? יש כניסות נוספות בהם השתמשו האירנים וכל מה שרצו הוציאו..450 קילו חומר בקושי טנדר. אחת.

1
בני פורסעיד
בני פורסעיד

כמה שקרים יש להם גם פצצות גרעני

H Ha
H Ha

טראמפ קיבל הרבה הרבה כסף מ קטאר

2
פלמר ברטוס
פלמר ברטוס

שקרן .מנסה להכשיר את קופת השרצים בהסכם הכי מטופשהבצולגות ההיסטוריה.על סמך מה הוא מצהיר את ההצהרה הזו הוא מוליך את כל העולם בצורה וודאית אל מלחמה גרעינית וזה יקרה בקרוב מאוד

אילנה אזרזר
אילנה אזרזר

מפגר

1
שלו מי בן סעדון
שלו מי בן סעדון

חחחחח שקרן ובובה דל איראן

××× ××××××
××× ××××××

נשיא אפס

2
james 007
james 007

גם המוח שלו קבור מתחת לאדמה

2
פ פ
פ פ

איזה אפס

2
גילי גילי
גילי גילי

בעדינות : הברנש הגינגי זקוק למספר שיחות לייצוב הראש.

2
eliyahu bekhor
eliyahu bekhor

אז מתי כן ? אולי גם תעזור לאיראנים להשלים את העבודה ולהרכיב פצצה ?

1
Bbbgg
Bbbgg

ליצן דפוק פחדן

1
Judah 10
Judah 10

‏מה שנכון נכון גם סבא שלי קבור מתחת לאדמה אין מה למהר הוא בטח לא יהפוך לפצצה גרעינית

2
שמעון בליטי
שמעון בליטי

זה חלק ממשחק של המשוגע.לתת להם ביטחון ויעשו שטויות.וככה יוכלו לעקוב אחרי זה

1
Gila Ly
Gila Ly

אולי זה באמת הכפיל שלו מדבר כך

1
מיקו נווה
מיקו נווה

איזה איש מעצבן. יאלה לך. לעזזל

1