רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

רויטרס
רויטרס

טראמפ: המצר יהיה "פטור מתשלום באופן קבוע" במסגרת הסכם

icon-msg
8 תגובות
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר

לולי חן
לולי חן

אבל הוא היה חופשי לפניי שאתה וביביהו תקפתם אותם הגרעין והבליסיטי עדין קיימים

גילי גילי
גילי גילי

טרמפ אתה מתנהג כמו נער מתבגר. אתה נהדיא הכטשל ביוצר בתולדות ארצות הברית. מספר אנשים ממשמרות המהפיכה סובבו אותך חתיכת אפסון

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר

מוטי  אשקלוני
מוטי אשקלוני

האיראנים יוכלו להמשיך להעשיר אורניום , אבל לרמה נמוכה ! כן כן האמרקאים ישימו ליד כול סרכזה פקח באיראן . מישהו קונה את הטמטום הזה ? יום אחד נקום ונגלה שעשרות טילים עם ראשי נפץ גרעניים בדרך אלינו . הסכם כזה עלוב רק ביבי וטראמפ יכולים לעשות .

ביבי בובה של ארהב כהנא צדק
ביבי בובה של ארהב כהנא צדק

בולשיט

1
הצג את כל 2 התגובות