רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

icon-msg
41 תגובות
ח ל
ח ל

מכרו אותנו לסטן

לאה אטדגי
לאה אטדגי

עכשו אחרי שטראמפ מכר אותנו בזול המצב בארץ יותר שקה ומסוכן. ימה שהיה ליפני טראמפ אנחנו עכשו השפוטים של כל העולם שבמילא שונא אותנו עכשו יותר מיתמיד

Avi Abraham
Avi Abraham

במקום לדפוק את מלאניה,טראמפ דופק אותנו !

מיקי לוי
מיקי לוי

חה חה חה נראה איך חיזבאללה הופך ליונה ואת האיראנים מפסיקים לקרא מוות לאמריקה ומוות לישראלץ...חבורת נאיבים!!! עוד חודשיים , או פחות מכך, הכל יתחיל מחדש

1
רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים. מעניין למה אתם פוחדים ולא תוקפים את ראש הממשלה שוויתר על הנצחון המוחלט ??

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

ביבי00טים כבשים פ ח ד נ י ם פוחדים להגיב נגד הממשלה והעומד בראשה. זה מה שרציתם??? זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 אפילו את עצמכם אתם מפחדים לשאול

פנחס כמובן
פנחס כמובן

מוזר הסעיף הזה שהאיראנים התעקשו עליו שטראמפ צריך אחרי החתימה לנפנף בדגל לבן קטן... מה יצא להם מזה? לא מבין...

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר

ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו
ימני, מפילים את ממשלת הדמים עכשיו

טראמפ זרק אותנו תחת גלגלי המשאית

Aviv Dukhovich
Aviv Dukhovich

זה הזמן לשחרר את שאר התיקיות אפשטיין

מארק שניידר
מארק שניידר

המצב כזה או מלחמת עולם שלישית ארהב מפסידה או הסכם כניעה איראן מקבלת הגל. בשני הצדדים ארהב הפזידה. ארצות הברית כל הזמן דופקת את ישראל. ישראל העיתה צריכה ללכת עם רוסיה הודו אזרביז'אן אמירויות קזחסטן ולהפסיק להקשיב לאמריקה. ארהב מעולם לא היתב חברה של ישראל

זיו רוזנבליט
זיו רוזנבליט

זבל אחד נבלה מכראת ישראל ועוד הבובה מקשיב לו בושה

1
זורבה היווני
זורבה היווני

אין על ביבי אתמול החליט על תקיפה סמלית חסרת משמעות בדחייה משיקולים פוליטיים פופוליסטיים והבוקר אנחנו קמים עם הכרזה על הסכם מיידי עם איראן הכולל התחייבות אמריקאית להפסקת אש מלאה בכל רחבי לבנון כולל נסיגה מוחלטת של צה"ל מכל השטחים שנכבשו בלבנון.

2
ויצמן סבטן
ויצמן סבטן

ההסקם לא טוב לישראל,עם טראמפ היום חושב אחרת,שישלח צבא אמרקאי , עם כלים צבאים לגבול לבנון ,ועזה ערבות לכך שאים מפרים הסקם בלבנון,ןעזה, ישראל מחויבת ליתקוף חזרה בילבנון וגם בעומק,כמוכן גם בעזה,לשם כך צריך ערבות אירנית בנושא לביטחון מדינת ישראל

1
גבר גברי
גבר גברי

רק הקב"ה יצילינו מיד אויבינו ומיד טראמפ, בזכות ישראל כל העולם קיים לא רק אמריקה

1
Amir Leshem
Amir Leshem

שחצן מטופש

1
ענאן סעיד
ענאן סעיד

נו איפה תומכי ביבי , מה ההישג עבור ישראל אם לבנון וחיזבללה חלק בלתי נפרד מאירן. אה סליחה הוא פרק אותם מנשקם כמו שפירק את חמאס😃😃😃

1
Smack  -~
Smack -~

אם נתניהו לוקח צעד אחורה בלבנון = משמע ישראל חלשה. אוי נתניהו, כמה שזה נראה לא טוב.

1
תומך ביבי תומך ביבי
תומך ביבי תומך ביבי

בקיצור יצאתה פיתה

1
דליה נ
דליה נ

ריבנטרופ–מולוטוב סטייל

1
Oo Oo
Oo Oo

אמריקה מיקרופינס 👌

1
בן קומי
בן קומי

ישראל נמחקה מהמפה העולמית.נ ק ו ד ה

2
אנונימיסט ששש 🤫
אנונימיסט ששש 🤫

עשו לו בית ספר. נשיא של ה... שלי

2
טלי כס
טלי כס

לעזאזל איתו הנשיא הכי גרוע ופחדן,מכר את ישראל בעבור נזיד עדשים מקווה שבבחירות הקרובות ייכשל ובענק שחקן ושקרן.

Oo Oo
Oo Oo

טרוריסט טפי

1