טראמפ: "לאיראן לעולם לא יהיה נשק גרעיני, מצר הורמוז ייפתח"
33 תגובות
רק ביבי לכלא jo
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣
זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
ממשלת הליכוד על מלא מלא
ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח.
למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
יום טוב חרוש
עוד חודשים גג
אורלי חטב
כן בטח תאמין בהם תמשיך שקרנים הכי גדולים שיש
אחת שיודעת
שקרן. ב. ו. ג. ד
אזרחית
בתור מישהי שלא הבינה ...
מזה אומר עלינו?
הצג את כל 2 התגובות
Oo Oo
השאלה האמיתית , סמוטריץ הבטיח להפיל 20 בניינים בדאחיה היום. לפי התקיפות האחרונות זה לא קרה. לפטר את הטיפש הזה
אינסה דזלילוב
הוא מאמין לאיראן ממש חחח
Oo Oo
הקבינט החליט להוציא טילי יריחו
סתם, אולי.
BMkg .
לא הבנתי אז יש תקיפה או לא כוס עמק
Oo Oo הגיב/ה תגובה אחת
Oo Oo
תקנה לי אייפון 200 בעוד שנה וחצי אחרי שאילון מאסק יהפוך לקווטרונר
Oo Oo
ויקטוריה אחלה סרט וסדרה
Oo Oo
מחר בבוקר מתקפת פתע ופלשת להתעורר
הצג את כל 2 התגובות
Oo Oo
עוד מעט התראות מקדימות עם אזעקות של ברירת שמשון 👀☢️
הצג את כל 2 התגובות
Oo Oo
5:35 ליתר דיוק
Oo Oo
בגלל ההסכם הבזוי של טראמפ , מחר ב 5 בבוקר יתפוצץ פצצת האטום האיראנית בגוש דן
Oo Oo
🖕
גן עדן
מי שעושה עסקים על האיראנים שלא יתפלא שיום אחרי יקום ויגלה שהוא לא מרוצה חחח
Oo Oo
אם לא יהיו התראות מקדימות עד הבוקר אני אבחר בגל רובין למשרד האוצר
הצג את כל 2 התגובות
איתי 🇮🇱
בקיצור מכרו אותנו
Oo Oo
ניאונאצ'
Oo Oo
עד סוף הקדנציה שלו בן לאדן 2 יקום ויפול על ניו יורק השיעית
קקי ענק
בטח אחי
Oo Oo
ימחשמך וזכרך זרע עמלק אם זה בעזה, באיראן או באמריקה
זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣 ממשלת הליכוד על מלא מלא ת נ ו ל צ ה" ל ל נ צ ח. למי שלא זוכר זו סיסמה שהליכוד יצר
עוד חודשים גג
כן בטח תאמין בהם תמשיך שקרנים הכי גדולים שיש
שקרן. ב. ו. ג. ד
בתור מישהי שלא הבינה ... מזה אומר עלינו?
השאלה האמיתית , סמוטריץ הבטיח להפיל 20 בניינים בדאחיה היום. לפי התקיפות האחרונות זה לא קרה. לפטר את הטיפש הזה
הוא מאמין לאיראן ממש חחח
הקבינט החליט להוציא טילי יריחו סתם, אולי.
לא הבנתי אז יש תקיפה או לא כוס עמק
תקנה לי אייפון 200 בעוד שנה וחצי אחרי שאילון מאסק יהפוך לקווטרונר
ויקטוריה אחלה סרט וסדרה
מחר בבוקר מתקפת פתע ופלשת להתעורר
עוד מעט התראות מקדימות עם אזעקות של ברירת שמשון 👀☢️
5:35 ליתר דיוק
בגלל ההסכם הבזוי של טראמפ , מחר ב 5 בבוקר יתפוצץ פצצת האטום האיראנית בגוש דן
🖕
מי שעושה עסקים על האיראנים שלא יתפלא שיום אחרי יקום ויגלה שהוא לא מרוצה חחח
אם לא יהיו התראות מקדימות עד הבוקר אני אבחר בגל רובין למשרד האוצר
בקיצור מכרו אותנו
ניאונאצ'
עד סוף הקדנציה שלו בן לאדן 2 יקום ויפול על ניו יורק השיעית
בטח אחי
ימחשמך וזכרך זרע עמלק אם זה בעזה, באיראן או באמריקה
שמענו עלייך