רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

עידן קוולר - כתב מדיני
עידן קוולר - כתב מדיני

טראמפ מגיב על ההצעה האיראנית: "לא שילמו מחיר כבד מספיק"

icon-msg
16 תגובות
גן עדן
גן עדן

תקשיב טוב , אם לא תפיל את המשטר האיראני אתה יכול לשכוח ממצרי הורמוז. תפיל אותם קודם. בהצלחה

1
Yossi Bergel
Yossi Bergel

ישראלים פשוט מטומטמים ביחוד מהצד השמאלי של המפה מגיבים כאן... תחקרו בדיוק מי יצר ומנהל את אופ״ק ובנוסף קבע שאירן תהיה חלק ממנו. אולי תשאלו למה צארלס נאם בקונגרס שקיסינגר ב 71 הגה את הרעיון לתת ללונדון לנהל את הנושא ולקחת שילומים על כל ליטר שזז מהמפרץ.

Yossi Bergel
Yossi Bergel הגיב/ה תגובה אחת
זורבה היווני
זורבה היווני

המעונות ביכול השרידות והעמידות של האיראנים בפני התקפות..נראה שהם מקשיחים את עמדתם יותר ויותר...יתכן שצריך להמשיך בלחץ הכךכלי והמצור במוצרי הורמוז , להגביר את הסנקציות הכלכליות ולהביא אותם לקריסה כלכלית

מיכל רועה
מיכל רועה

אידיוט.תפעל כבר.בגללך נהרגים ונפצעים חיילינו בלבנון.פסיכופת.רק לקשקש יודע .שקרן פסיכופת.

עדי עזרא
עדי עזרא

עים לא יוציאו מאיראן את האורניום ולא יהיה מהפך באיראן אז לא עשינו כלום ועניין של שנים בודדות איראן תמחק את ישראל ולא יעזור לנו שום אמריקה

לי ברגמן
לי ברגמן

ואתה לא ספגת מספיק השפלות

רק ביבי לכלא jo
רק ביבי לכלא jo

זה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣

פטריוט ישראלי
פטריוט ישראלי

בקרוב,,,,חחחחח,,,,זה המתקון להתקפה קרובה...ככה התחילה המלחמה

משקיף מהצד לא ימני ולא שמאלי
משקיף מהצד לא ימני ולא שמאלי

הוא הכניס את עצמו לשטח שאירנים יותר חכמים ממנו הם אבי אבי המתמקחים ובכך מרוויחים זמן

2
אבינועם רמות
אבינועם רמות

טראמפ חכם הוא מביןמה המשטר הארור עשה עושה ויכול עו לעשות הוא נחוש ולא יעזוב אותם לנפשם. יחד עם זה הוא לא מוכן להרג מיותר והוא פועל באופן שאני מכיר כאמריקאי קלאסי. חתירה אל המטרה . נראה בסוף.

1
רונן אליה
רונן אליה

🥕 דביל לא השיג כלום וגם לא ישיג

2
אורן גביש
אורן גביש

כמה שהוא צודק כמה ❤️🇺🇸👑

3
מיקו 🦺
מיקו 🦺

טרמפ רק מראה שהוא חכם מיום ליום הרבה מפגרים לא מרגישים ולא שמים לב למשל--- אנשים עם שכל של לפיד ועוד כמה מיני חלולים 🫏🫏🫏

3
מריו זלקינד
מריו זלקינד

ק.ש.ק.ש.ן........

אירנה זולובסקי
אירנה זולובסקי

איזה מלך אתה טרמפ👑

2