מיכל רועהטראמפ נבל שקרן.רטה שהאיראנים לא שמים עליו.פוגעים האוניות והתקפל.האירנים עושים ממנו סמרטוט.והנבל ממשיך לשקר כל הזמן.פסי כופת.פחדן.שקרן.
Smack -~אני כבר לא מתרגש מהשטויות שלו, אני אומר לכם.. כדי שגם אתם לא תתרגשו יותר. אתם רואים משהו שהוא אומר, תגלגלו הלאה.
גימי ימני ציונייש,לגינגי הזה טמטום בכמות גבוהה הוא פחדן אם לא ביבי יכניס אותו למהלך בחיים הוא לא יירה כדור אחד
צגיד לי טרמפ. אתה רציני??? אתה חי באשליות טמבל
טראמפ נבל שקרן.רטה שהאיראנים לא שמים עליו.פוגעים האוניות והתקפל.האירנים עושים ממנו סמרטוט.והנבל ממשיך לשקר כל הזמן.פסי כופת.פחדן.שקרן.
משגע את כל העולם הפסיכי הזה וסוחף את ישראל לטרלול שלו
הגיגני הזה שווה לפחית שתייה רועד מהאיומים של עצמו
זאת הנוסחה היחידה להישאר שפוי עם הבן אדם הזה. תאמצו את זה.
אני כבר לא מתרגש מהשטויות שלו, אני אומר לכם.. כדי שגם אתם לא תתרגשו יותר. אתם רואים משהו שהוא אומר, תגלגלו הלאה.
שטויות במיץ עגבניות.ברברן ללא תקנה.
וזה ה נ י צ ח ו ן ה מ ו ח ל ט ????? 🤣🤣🤣 זה אפילו לא כ פ ס ע מהניצחון המוחלט 🤣🤣🤣
אפס מטופס נמאסת כבר עם ההסכמים דלך!!!
נשיא מ'גנון פחדן כל 10 דקות משהו אחר
אין לו מילה !!
🌮
כל התקיפות באיראן, בלבנון,בעזה - סתם !
קשה להתחיל מלחמה לאחר הפסקת אש ארוכה זה בעיה האירנים יסובבו אותו כל האצבע
יש,לגינגי הזה טמטום בכמות גבוהה הוא פחדן אם לא ביבי יכניס אותו למהלך בחיים הוא לא יירה כדור אחד
זהו אכלנו אותה טרמפ הולך הביתה נשארנו אם האורניום
לא מפחדים מארצות הברית ! לא מפחדים מישראל ! הכל בגלל טראמפ הטמפיט !
מה הקשר, זה הומניטרי לא?
איראן כבר עלו על טראמפ.. מקשקש בזנב
מדובר במטומטם , מעצמה של נייר
😡😡😡
שקרן.פסיכופת
בן אדם חולה נפש, מפגר
פקה פקה
מה אתם מקשיבים לפרשן שמאלני