ישראל הקימה בסיס חשאי בעיראק ותקפה כוחות שכמעט גילו אותו
25 תגובות
סבינה ג
כנראה לא כל כך חשאי
אוריאל ניסן
בלה בלה בלה דברת מיותרת
אבי ברדה
לא מבין למה צריך לפרס מבצעים כל כך חשאים צריך להעמיד למשפט את כל המדליפעם.
H Ha
למה לפרסם כאלה סתומים
רק ביבי לכלא jo
מי שלא לקח אחריות. על השבת הארורה
לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים
הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!!
הלכה לנו המדינה הגיב/ה תגובה אחת
Avi Abraham
נו ??? חכמים גדולים ! לא השגנו כלום ,במלחמה מול איראן !
הלכה לנו המדינה הגיב/ה תגובה אחת
אברהם ברזילי
שמעתי שיאיר נתניה השתתף במיבצע
מריו זלקינד
שמעתי שלוחם הקומנדו המהולל ( הקשקשן ....) היה שם בשליחות סודית
חלמונית צהובה
איזו יהירות.. למה צריך לפרסם את זה ולסכן את חיילנו. הפירסום בעיתונות זרה -,נבלות 🤮
יונתן .ט
תקשורת אנטי ישראלית מי מאשר פרסום כזה לא כל מה שמפרסמים בערוץ 12 ערוץ אנטי ישראלי צריך לפרסם פה
הצג את כל 3 התגובות
חליבה החולב המודאג
חחח בול עץ
Meytar Zikri Moreno
איזה יופי עכשיו כל העולם יודע שיש לנו בסיס ויבדקו איפה הכוחות חוסלו ויעלו על הבסיס שיא חכם מצד המערכת לאשר ידיעה כזאת 🤦🏻♀️
מריו זלקינד
שכל הקפלניסטים יבינו מי זה ביבי ומה היכולות והחזון שלו, אין אין מנהיג כמוהו , כל אלו מהשמאל שחושבים שהם מתאימים להיות ראש ממשלה , אז אני אומר להם - לכו להגיש מועמדות להיות ראש מועצת חיריה
כנראה לא כל כך חשאי
בלה בלה בלה דברת מיותרת
לא מבין למה צריך לפרס מבצעים כל כך חשאים צריך להעמיד למשפט את כל המדליפעם.
למה לפרסם כאלה סתומים
מי שלא לקח אחריות. על השבת הארורה לא יכול לקחת קרדיט על הצלחות של החיילים הכבוד של צה"ל וכוחות הביטחון בלבד!!!!
נו ??? חכמים גדולים ! לא השגנו כלום ,במלחמה מול איראן !
שמעתי שיאיר נתניה השתתף במיבצע
שמעתי שלוחם הקומנדו המהולל ( הקשקשן ....) היה שם בשליחות סודית
איזו יהירות.. למה צריך לפרסם את זה ולסכן את חיילנו. הפירסום בעיתונות זרה -,נבלות 🤮
תקשורת אנטי ישראלית מי מאשר פרסום כזה לא כל מה שמפרסמים בערוץ 12 ערוץ אנטי ישראלי צריך לפרסם פה
חחח בול עץ
איזה יופי עכשיו כל העולם יודע שיש לנו בסיס ויבדקו איפה הכוחות חוסלו ויעלו על הבסיס שיא חכם מצד המערכת לאשר ידיעה כזאת 🤦🏻♀️
שכל הקפלניסטים יבינו מי זה ביבי ומה היכולות והחזון שלו, אין אין מנהיג כמוהו , כל אלו מהשמאל שחושבים שהם מתאימים להיות ראש ממשלה , אז אני אומר להם - לכו להגיש מועמדות להיות ראש מועצת חיריה
לא כל כך חשאי עכשיו אה....