יוסף מרקוביץמה עם שני ראשי הממשלה. שני הליצנים בוזי' ומיכל ? עברו כבר שעתיים ולא שלחו תמונות? כניראה עסוקים בפגישות .יכולים להשאר שם. עוד 10 שנים .לא מתגעגעים לשני הליצנים .
מה קורה פה מפגר ים תומכי טרור
מה עם שני ראשי הממשלה. שני הליצנים בוזי' ומיכל ? עברו כבר שעתיים ולא שלחו תמונות? כניראה עסוקים בפגישות .יכולים להשאר שם. עוד 10 שנים .לא מתגעגעים לשני הליצנים .
עם דמי החניה שעיריות גובות לא מפליא שמחפשים פתרונות חינמיים..
דומה לנוכל מרעננה