זורבה היווניחלאס תשתוק כבר. אתה וביבי מעלים את הסעיף לטרטמפ בהתגרויות ובהתרסה האינסופית. לא הכול פוליטיקה. שב בשקט אתה גורם נזק אדיר.
בושה של ממשלה, מזל שאתם עפים לנו מהחיים בקרוב.
כרגיל הכל דיבורים ואך ורק דיבורים
חלאס תשתוק כבר. אתה וביבי מעלים את הסעיף לטרטמפ בהתגרויות ובהתרסה האינסופית. לא הכול פוליטיקה. שב בשקט אתה גורם נזק אדיר.
לייצן
איראן נרדמה? איפה כל האיומים שלהם הלכו
איך אפשר לסגת שאירן על הגבול שלנו כץ צודק