מדינה בהפרעה מוסרית ערכית נותנים מיליארדים לאחים המוסלמים שלא תורמים מאום אבל חיים לאדם לא
גימי ימני ציוני
מדינה פח אשפה מכניסה מיליארדים מהגז,כאילו זה של אמא,שלהם במקום לטובת האזרח ומשלמים לכל אלה שלא עובדים
מתנה לוי
ברוך דיין האמת
Omer Bitton
לעזוב את כללית אנחנו משפחה מורחבת כולם פלטינום היום מבטלים
אביגל למאס
יהי זכרה ברוך . עצוב מאוד
אמירה מור
כל כך עצוב יפה וצעירה , מחלה ארורה , ברוך דיין האמת
טוב שכך א
איך זה יכול להיות שאנשים מחו"ל באים לכאן לעבור טיפול אונקולוגי, ולאזרחי המדינה לא מגיעה טיפול? מה זה בכלל?
Anna Taytsas-Laritski הגיב/ה תגובה אחת
חנית בוטביקה
ברוך דיין האמת 🕯️
אלמוג ג׳אן
כואב הלב
הפקידים שמונעים מהציבור לקבל את הזכויות שלנו !!! ואנחנו משלמים להם המון כסף
ובתמורה אנחנו לא מקבלים את הזכות
ולצערינו הצעירה הזו ניפטרה
יהי זכרה ברוך
עדנה שלו
יש הוראה לרפאים לחסוך לקופות חולים אבל לקחת יודעים בושה
יוסף מרקוביץ
כואב הלב . נשמה טהורה .
H Ha
איפה כל ביטוחי הבריאות שמשלמים להם איפה ??!!!
Smack -~
גם מערכת הבריאות בישראל כבר מרגישה כמו מערכת שקורסת תחת העומס.
יוקר מחיה בלתי נסבל, מלחמות בלי סוף, מערכות ציבוריות שלא מתפקדות, פקקים בכל מקום, תחבורה ציבורית מקרטעת, כבישים מוזנחים ואווירה של מדינה שמתנהלת בלי כיוון.
מדינה בנפילה.
רוני פרידמן
חשבתי שהרופאים להציל כל נפש. אך כנראה שהכסף חשוב יותר מחיי אדם
מדינה פח אשפה
יהי זכרה ברוך💔💔
נותנים מליונים לסרבני הגיום למשתמטים ולנוער הגבעות בושה
חלאות אדם , הבתים חולים האלה רוצחי אדם
מדינה בהפרעה מוסרית ערכית נותנים מיליארדים לאחים המוסלמים שלא תורמים מאום אבל חיים לאדם לא
מדינה פח אשפה מכניסה מיליארדים מהגז,כאילו זה של אמא,שלהם במקום לטובת האזרח ומשלמים לכל אלה שלא עובדים
ברוך דיין האמת
לעזוב את כללית אנחנו משפחה מורחבת כולם פלטינום היום מבטלים
יהי זכרה ברוך . עצוב מאוד
כל כך עצוב יפה וצעירה , מחלה ארורה , ברוך דיין האמת
איך זה יכול להיות שאנשים מחו"ל באים לכאן לעבור טיפול אונקולוגי, ולאזרחי המדינה לא מגיעה טיפול? מה זה בכלל?
ברוך דיין האמת 🕯️
כואב הלב הפקידים שמונעים מהציבור לקבל את הזכויות שלנו !!! ואנחנו משלמים להם המון כסף ובתמורה אנחנו לא מקבלים את הזכות ולצערינו הצעירה הזו ניפטרה יהי זכרה ברוך
יש הוראה לרפאים לחסוך לקופות חולים אבל לקחת יודעים בושה
כואב הלב . נשמה טהורה .
איפה כל ביטוחי הבריאות שמשלמים להם איפה ??!!!
גם מערכת הבריאות בישראל כבר מרגישה כמו מערכת שקורסת תחת העומס. יוקר מחיה בלתי נסבל, מלחמות בלי סוף, מערכות ציבוריות שלא מתפקדות, פקקים בכל מקום, תחבורה ציבורית מקרטעת, כבישים מוזנחים ואווירה של מדינה שמתנהלת בלי כיוון. מדינה בנפילה.
חשבתי שהרופאים להציל כל נפש. אך כנראה שהכסף חשוב יותר מחיי אדם
ברוך דיין אמת