התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל
רק עכשיו?
כל הכבוד לצהל " בצעו עבודה שקטה ויסודית,לא צריך דיווח על חיסולם של האוייב.
רק עכשיו?
כל הכבוד לצהל " בצעו עבודה שקטה ויסודית,לא צריך דיווח על חיסולם של האוייב.