"לכולם כבר נמאס ממך": השיחה החריגה בין טראמפ לנתניהו
48 תגובות
בעד הרפורמה נגד שחיתות בעד הרפורמה נגד שחיתות
טראפ לא שפויי עושה עסק עם אירן מדינת אוייבשל ארצות הברית וישראל כל כך קשה להאמין שזה אותו ואיפה שדחבר ליפני ההסכם שהחליט לחתום עם אירן אסור לישראל לשמוע בקול טראפ שכח מה קרה במגדלי התאומים אירן מהווה איום על כל מזרח התיכון
אנונימיסט ששש 🤫
טעות של דורות שלמים של ממשלות - יחסי מסחר צבאיים פתוחים עם מדינות אחרות, תחרות בין הספקיות, זכות לייצור עצמי ומכירה בשקיפות מלאה לשותפים.
ישראל במלחמה על הבית
חברים נתניהו בכלל לא ציוני הוא מכר אותנו לקטאר
ועכשיו לארה״ב
הוא חייל של טראמפ עד לחנינה שהוא חשב שיקבל !
הוא במבוי סתום !
וישראל בסכנה!
אוריאל ניסן
הגינגי. משוגע זרק איתנו מיץ של זבל גרמני נישאר גרמני
מזל קנזבלי
טראמפ רצה להראות שיש לו ביצים ולכן הוריד תחתונים מול האיראני הטרוריסטים ושליטי הנפט והממון לעיני כל העולם אל תתפלא. שיקומו אויבים חדשים אחריים ופשעים שהשתלטו על מדינות עולם החופשי שכבר היום הוא לא כל כך חופשי בושה למנהיג מעצמה שאין תוקף למילה הבטחה שלו
H Ha
בזה מסכימה נמאס מביבי נמאס מטראמפ !
GENERAL דובוב
איזה שטויות!
אילנה אזרזר
ולנו נמאס ממך
יוסף מרקוביץ
טראמפ . הקופי של אייזנפלוץ . המרוקאי .
יצחק גת
הבן אדם חולה במחלה חשוכת מרפא! איזה הזיות יש לאיש הזה עושה עסקים אם השטן .
זוהר לוי
נכון נמאס לנו ממך טראמפ
אתי לוי
טרמפ ,לך כפרות על ראש הממשלה שלנו, זקן מטורף ולא אפוי...
שושנה יפרח
לנו העם היהודי והציוני נמאס לנו מימך אז קח זאת בחשבון.
זורבה היווני
אינשאללה ששני הקשישים האלה יתאחדו עם חמינאי הזקן בקרוב
יהודית מור
זה מה שקורה למנהיג שהסכים להיות הסוליה של האמריקאי בשביל כיסא ומכר את המדינה . חוץ מזה אף פעם אסור לסמוך על האמריקאים רק על עצמנו ושיגידו תודה על המודיעין האיכותי שקיבלו מאיתנו
יונתן בניון
נראה שזה לא באמת טראמפ, נראה שזה שכפול או כפיל ואולי, אף שזה נראה דמיוני אולי הוא שיבוט של טראמפ. לא ייתכן שזה אותו האדם שביום בהיר קם והולך להיפך ממי שהוא. הרי אם היו מספרים לכם שככה הוא ידבר לא הייתם מאמינים .
H S
וואלה לא מאמין לזה..
יונתן בניון
טראמפ צריך לסתום את הפה אחרי ששלח 40 אלף אזרחים איראנים למוות כהבטיח להם שהוא בדרך לעזור להם להפיל את השלטון. מתהפך כמו סטייק ומושפע מאחרים.
גדי שלסקי
נדמה לי שכיום לכולם נמאס מטראמפ המטורלל והעולם מבין שרק נתניהו צודק.
zeev xxx
הברווז מדבר על עצמו חחחחחח לכולם נמאס מהברווז הצלוי הזה
יוסף מרקוביץ
טראמפ . ממש הקופי של איזנפלוץ המרוקאי.
Smack -~
לא צלח בעזה, לא בלבנון, לא באיראן
איראן היא הכישלון הכי גדול
כוסעמק
דודו עובדיה
טרמפ לא נשכח מאת עזרתך אבל דע את מקןמך בזכותנו אתה מוכר נשק בעולם ..... טרקטורים ועןד.....
Smack -~
אתה צודק לכולם.
אבל אם נתניהו היה יוצא למתקפה על איראן היום או מחר הייתי אומר וואלה.. שאפו.. וממשיך להצביע לו
אבל אם ימתח זמנים לצד ההישגים שלו נכון להיום וואלה שילך להזדיי*
טראפ לא שפויי עושה עסק עם אירן מדינת אוייבשל ארצות הברית וישראל כל כך קשה להאמין שזה אותו ואיפה שדחבר ליפני ההסכם שהחליט לחתום עם אירן אסור לישראל לשמוע בקול טראפ שכח מה קרה במגדלי התאומים אירן מהווה איום על כל מזרח התיכון
טעות של דורות שלמים של ממשלות - יחסי מסחר צבאיים פתוחים עם מדינות אחרות, תחרות בין הספקיות, זכות לייצור עצמי ומכירה בשקיפות מלאה לשותפים.
חברים נתניהו בכלל לא ציוני הוא מכר אותנו לקטאר ועכשיו לארה״ב הוא חייל של טראמפ עד לחנינה שהוא חשב שיקבל ! הוא במבוי סתום ! וישראל בסכנה!
הגינגי. משוגע זרק איתנו מיץ של זבל גרמני נישאר גרמני
טראמפ רצה להראות שיש לו ביצים ולכן הוריד תחתונים מול האיראני הטרוריסטים ושליטי הנפט והממון לעיני כל העולם אל תתפלא. שיקומו אויבים חדשים אחריים ופשעים שהשתלטו על מדינות עולם החופשי שכבר היום הוא לא כל כך חופשי בושה למנהיג מעצמה שאין תוקף למילה הבטחה שלו
בזה מסכימה נמאס מביבי נמאס מטראמפ !
איזה שטויות!
ולנו נמאס ממך
טראמפ . הקופי של אייזנפלוץ . המרוקאי .
הבן אדם חולה במחלה חשוכת מרפא! איזה הזיות יש לאיש הזה עושה עסקים אם השטן .
נכון נמאס לנו ממך טראמפ
טרמפ ,לך כפרות על ראש הממשלה שלנו, זקן מטורף ולא אפוי...
לנו העם היהודי והציוני נמאס לנו מימך אז קח זאת בחשבון.
אינשאללה ששני הקשישים האלה יתאחדו עם חמינאי הזקן בקרוב
זה מה שקורה למנהיג שהסכים להיות הסוליה של האמריקאי בשביל כיסא ומכר את המדינה . חוץ מזה אף פעם אסור לסמוך על האמריקאים רק על עצמנו ושיגידו תודה על המודיעין האיכותי שקיבלו מאיתנו
נראה שזה לא באמת טראמפ, נראה שזה שכפול או כפיל ואולי, אף שזה נראה דמיוני אולי הוא שיבוט של טראמפ. לא ייתכן שזה אותו האדם שביום בהיר קם והולך להיפך ממי שהוא. הרי אם היו מספרים לכם שככה הוא ידבר לא הייתם מאמינים .
וואלה לא מאמין לזה..
טראמפ צריך לסתום את הפה אחרי ששלח 40 אלף אזרחים איראנים למוות כהבטיח להם שהוא בדרך לעזור להם להפיל את השלטון. מתהפך כמו סטייק ומושפע מאחרים.
נדמה לי שכיום לכולם נמאס מטראמפ המטורלל והעולם מבין שרק נתניהו צודק.
הברווז מדבר על עצמו חחחחחח לכולם נמאס מהברווז הצלוי הזה
טראמפ . ממש הקופי של איזנפלוץ המרוקאי.
לא צלח בעזה, לא בלבנון, לא באיראן איראן היא הכישלון הכי גדול כוסעמק
טרמפ לא נשכח מאת עזרתך אבל דע את מקןמך בזכותנו אתה מוכר נשק בעולם ..... טרקטורים ועןד.....
אתה צודק לכולם. אבל אם נתניהו היה יוצא למתקפה על איראן היום או מחר הייתי אומר וואלה.. שאפו.. וממשיך להצביע לו אבל אם ימתח זמנים לצד ההישגים שלו נכון להיום וואלה שילך להזדיי*
ולנו נמאס ממך שאתה מתערב לנו פה בישראל