דנה וקניןעם כל מה שעברנו אפשר לנשום לרווחה?כל עוד שמי שגרם לזה לא מתפטר יהיה קשה למחוק מהזיכרון מה שקרה במיוחד שנהרג מישהו מהמשפחה כמו לי
עם כל מה שעברנו אפשר לנשום לרווחה?כל עוד שמי שגרם לזה לא מתפטר יהיה קשה למחוק מהזיכרון מה שקרה במיוחד שנהרג מישהו מהמשפחה כמו לי
ספרו לי על זה אני עם משאף