רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

default-avatar
אורח חמ״ל
red-alertצבע אדום

רוצים להגיב ולהעלות דיווחים?

התחברו או הרשמו בזריזות לחמ״ל

מה הטלפון או המייל שלך?
או התחברו באמצעות
google-auth
facebook-auth
התחברת בהצלחהאיזה כיף שהתחברת

רויטרס
רויטרס

לפחות 80 מתים בהתפרצות אבולה בקונגו: "אין תרופה או חיסון"

icon-msg
5 תגובות
זורבה היווני
זורבה היווני

יש לנו נציג בקונגו ? אוגנדה ? יוסי שלי ? ברוורמן ? ביסמוט ??

סיני 💜
סיני 💜

מבקשים מבורא עולם להביא את המחלה הזאת כאן לקפלן . לבית המשפט העליון שיושבים בה הבגץ והם ידביקו את גלי מיארה שהיא לא רוצה ללכת אחרי שפיטרו אותה והיא תדביק את יאיר גולן ולפיד ובנט והם כבר ידביקו את החברים למפלגה ואז תוכל במקום לקונגו להגיע לשקמה ברק אולמרט

זורבה היווני
זורבה היווני הגיב/ה תגובה אחת
בן ישראל
בן ישראל

משרד המוות העולמי שוב חיסונים

אלירז אזולאי
אלירז אזולאי

מתי תפמפמו לנו שהתגלה חולה ראשון ותשלחו אנשים להזריק רעל ? משרד הבריאות? או המוות ...