המשקיף מהצדהסתדרות חבורה של שחיתות. תבקרו מי מקבל את כל הכסף של שחר און? אלה המארגנים את הנופשים בבתי מלון קוראים לזה השתלמות.
מה עם העלאת שכר המינומם לעובדים זה לא זס כבר הרבה שנים
ומה עם העצמאים???? מי חושב עלינו?? כשהעסקים הקטנים חיים ממגיפה למלחמה
שוב עושקים אותנו לחרדים ..יאללה בחירות
הסתדרות חבורה של שחיתות. תבקרו מי מקבל את כל הכסף של שחר און? אלה המארגנים את הנופשים בבתי מלון קוראים לזה השתלמות.
שמור לי כל המפיונרים
העיקר אדון בן דוד שאתה מקבל תלוש משכורת שצריך להרים אותו עים משאית
ומה עם שאר האנשים?
אני רוצה לתרום את הכסף לטובת החיילים בשדה הקרב