מאי גולן: "שמחה שהיה לשגריר זמן להוציא את דבריי מהקשרם"
27 תגובות
איתי המאירי
באמת ביזבוז זמן לההיתייחב אל מאי גולן.
מקס סבג
מאי גולן הפרצוף האמיתי של הליכוד החדש שקרנית נוכלת מושחתת ירודה וכו.שלתאלו שרי ישראל שעושים רק נזק ברדידותם וכישלונם..זוהי הגועליציה הכי מפגרת בממשלות העולם בן גביר אלוף בלהרוס המדינה.
זורבה היווני
מאי גולן, גוטליב, קרעי, יחריב, קיש, ביבי זה הפרצוף של מפלגת השלטון
אייזק ניוטון
אני רק שאלה...מה באמת קורה עם גלעד קריב שהדליף סודות מדינה ? האם לדעתכם גלי מיארה תמליץ להסיר את חסינותו ?
חיה ברקת
את עוסקת בחבלה לא בהסברה! אין הסברה בעולם על ישראל ואם את הפנים של ישראל, מה הפלא שאנחנו שנואים על כל נקודה במפה?
אילנה אזרזר
צודקת
א ש
תמשיכו ככה בזכות הפה שלכם הימין מתחזק
דבורה אברמוביץ
אין שכל אין דאגה!!!!
אבי ששון
מאי בקרוב בכלא נווא צרצה שם יהיו הרבה חברות ברמה שלך יאפסגנבה
שאול א..
עוד 3.5 חודשים....
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
רונן אליה
חשבתי בחורה טובה מדובר במטומטמת פרחולה
דפנה קוניו
לא חשבתי שאגיד את זלעולם אבל מגיע לביבי מחיאות כפיים על אוסף האפסים שהוא אגר לצידו ושעושים רק נזק לישראל
ויקטוריה שם חיבה ויקי בן שבת
תעזבי אותנו את הורסת הכול עם הפה שלך כמו טרקטור שהורס בניין
ab sc
פרחה....
מארק שניידר
קפלניסטים בעלי פיגור שכלי תסתמו תג'ורע
אבי ששון הגיב/ה תגובה אחת
פ פ
מקומך הכלא יה פרוצה
גן עדן
סתומה
זורבה היווני
צריכים עוד הרבה כמוה בליכוד....רק ככה נצליח להדיח את נתניהו
מיכל רועה
מפלצת.סתומה נעל .אלה פני הליכוד.אנשים תתי רמה.בזויים.פה ביוב.
דודי בואצי הגיב/ה תגובה אחת
ניקו ניקו
נרקומנית מדברת...
Dror Bartal
אין ספק שחברי הכנסת של היום מייצגים את העם.בכל פעם שראש הממשלה שלנו מדבר על כוחנו באחדותנו,צריך להראות לו איך בכנסת הם מתייחסים שם אחד לשני,או לשניה...
Judah 10
כל הכבוד לך הגיע הזמן להפסיק עם הצביעות ולאמר את האמת בפנים
באמת ביזבוז זמן לההיתייחב אל מאי גולן.
מאי גולן הפרצוף האמיתי של הליכוד החדש שקרנית נוכלת מושחתת ירודה וכו.שלתאלו שרי ישראל שעושים רק נזק ברדידותם וכישלונם..זוהי הגועליציה הכי מפגרת בממשלות העולם בן גביר אלוף בלהרוס המדינה.
מאי גולן, גוטליב, קרעי, יחריב, קיש, ביבי זה הפרצוף של מפלגת השלטון
אני רק שאלה...מה באמת קורה עם גלעד קריב שהדליף סודות מדינה ? האם לדעתכם גלי מיארה תמליץ להסיר את חסינותו ?
את עוסקת בחבלה לא בהסברה! אין הסברה בעולם על ישראל ואם את הפנים של ישראל, מה הפלא שאנחנו שנואים על כל נקודה במפה?
צודקת
תמשיכו ככה בזכות הפה שלכם הימין מתחזק
אין שכל אין דאגה!!!!
מאי בקרוב בכלא נווא צרצה שם יהיו הרבה חברות ברמה שלך יאפסגנבה
עוד 3.5 חודשים....
חשבתי בחורה טובה מדובר במטומטמת פרחולה
לא חשבתי שאגיד את זלעולם אבל מגיע לביבי מחיאות כפיים על אוסף האפסים שהוא אגר לצידו ושעושים רק נזק לישראל
תעזבי אותנו את הורסת הכול עם הפה שלך כמו טרקטור שהורס בניין
פרחה....
קפלניסטים בעלי פיגור שכלי תסתמו תג'ורע
מקומך הכלא יה פרוצה
סתומה
צריכים עוד הרבה כמוה בליכוד....רק ככה נצליח להדיח את נתניהו
מפלצת.סתומה נעל .אלה פני הליכוד.אנשים תתי רמה.בזויים.פה ביוב.
נרקומנית מדברת...
אין ספק שחברי הכנסת של היום מייצגים את העם.בכל פעם שראש הממשלה שלנו מדבר על כוחנו באחדותנו,צריך להראות לו איך בכנסת הם מתייחסים שם אחד לשני,או לשניה...
כל הכבוד לך הגיע הזמן להפסיק עם הצביעות ולאמר את האמת בפנים