קקי ענקרונן מסקוביץ ואודי גוהרי היקרים,אתם טענתם שתהיה תקיפה בשבת ואמרתי שאם לא אתם קונים לי resident evil 4 המקורי וsaints row 2 לסטים. המשתמש סטים שלי הוא clown stuff
רונן מסקוביץ ואודי גוהרי היקרים,אתם טענתם שתהיה תקיפה בשבת ואמרתי שאם לא אתם קונים לי resident evil 4 המקורי וsaints row 2 לסטים. המשתמש סטים שלי הוא clown stuff