,שושו השועלאני לא הייתי מלונן במשטרה מחסל אותה בלי טביעות ידיים מצלמות אבטחה פשוט מעלים בלי ראיות זה העונש הכי טוב בלי משפט ומעצר בית
גירן גירוש
אני לא הייתי מלונן במשטרה מחסל אותה בלי טביעות ידיים מצלמות אבטחה פשוט מעלים בלי ראיות זה העונש הכי טוב בלי משפט ומעצר בית
ימח שימה שלא תראה אור יום שכל החיים שלה בכלא
למה למה זה תינוקות